Is dit haarshampoo gebruik erg veel?

Hallo iedereen.

Een vriendin van me had vandaag nieuwe haarshampoo gekocht.

Toen kwamen we op t punt van hoeveel zij gebruikt.

Zij gaf aan elke maand een hele fles te gebruiken. En wat blijkt… Een andere vriendin van me die doen ook ongeveer een maand met een fles. En hun wassen (net als ik trouwens) bijna elke dag hun haar. Ik doe veel langer met een fles… Vinden jullie het normaal 1 maand te doen met een fles of vinden jullie dit erg veel?

Ik doe echt een half jaar zowat voor mijn gevoel met 1 fles dus ja, ik vind 1 maand echt veel.

Ligt eraan hoe lang je haar is lijkt me~
Al vindt ik 1 fles per maand wel veel;

Ik doe er ook wel 1 maand mee denk ik. Misschien anderhalve maand. En ik gebruik echt niet veel shampoo per keer.

Ik heb enorm lang haar, was mijn haar iedere dag en doe toch wel een aantal maanden met 1 fles hoor.

Ik gok dat ik ook wel een aantal maanden met een fles zou doen, maar we gebruiken hier allemaal dezelfde shampoo dus ik durf het niet precies te zeggen. Nu ligt het natuurlijk ook aan de inhoud van de fles. Sommige merken hebben maar van die kleine flesjes, terwijl die wat ik gebruik zo’n familiefles is.

Hangt er natuurlijk van af hoevaak je je haar uberhaupt wast en hoeveel je dan gebruikt. Ik doe volgens mij al een halfjaar met de fles die ik nu heb, begint nu wel leeg te raken. Als ik m’n haar was gebruik ik twee keer shampoo en ik was het om de 6/7 dagen.
Dus een fles per maand vind ik behoorlijk veel.

Ik nog niet eens 1 maand. Maar ik heb ook lang dik haar en een van mijn zusjes ook. Ik, mijn 2 zusjes en moeder gebruiken uit dezelfde shampoofles dus die is dan ook snel op.

Ik was mijn haar 1 x in de 3 dagen, ik heb enorm lang en dik haar tot mijn kont, ik koop een nieuwe fles eens in de 3 maanden… dus ja, ik vind dat ook veel

Ik doe er maanden over, maar ik was mijn haar ook niet elke dag. Elke dag vind ik te vaak en ik heb ook lang haar. Mijn conditioner fles gaat wel snel leeg.

Ik doe superlang met mijn fles, maar ik was mijn haar ook maar 2-3x per week en heb kort haar.