is dit groot genoeg???

ik wil graag een nieuwe schooltas, maar is deze groot genoeg??? ik weet het namelijk niet…

http://www.scapino.nl/pro…/mode/tassen/schoudertas/

ik doe 1gym…

Waarschijnlijk te groot.

Oeh die is leuk! En mij lijkt hij zeker groot genoeg :slightly_smiling_face:

Wij weten toch niet hoeveel boeken jij per dag meeneemt?

Zo 1 heb ik ook! Dus die is wel groot genoeg hoor :wink:

Lijkt me niet ideaal als je veel boeken moet meenemen.

Ik zou vooral ook kijken naar de kwaliteit van de tas, eentje van dertig euro klinkt niet errrug betrouwbaar, en je wil niet dat 'ie na een half jaar uit elkaar valt van ellende. Dan kun je beter een Eastpak kopen (:

huh? hij is toch best wel groot?

Toen ik in 1 gym zat had ik daar écht niet genoeg aan gehad :'D

Zo’n soort formaat heb ik ook. Misschien iets kleiner, maar bij mij hoeft er ook alleen maar heel veel eten en mn laptop in ;3

Ik denk eerder dat ie niet stevig genoeg is.

Waarschijnlijk te groot :’) en waarschijnlijk houd ie het geen half jaar vol. Maar voor die 30 euro…

Ik denk dat die wel groot genoeg is.

^ door jou naam heb ik zooooo zin in soepstengels!!

Hij ziet er nogal plastic uit. Ik denk dat je beter een duurdere leren kan kopen, en er dan langer mee doen. Ik heb een hele mooie van de Pieces. :grinning:

Krijg je mappen of niet? Ik zoek nog een goede tas voor mappen.

Die is denk ik wel groot genoeg, hoor. Maar als ik jou was zou ik er een kartonnetje indoen, voor de veiligheid.

Hij ziet er groot genoeg uit, maar ik had op de middelbare school eerst zo’n lompe schooltas en daarna een Eastpak, die zijn vaak wel ergens in de aanbieding en zijn echt stevig, ik heb hem nog steeds en ben inmiddels aan het HBO afgestudeerd :wink:

Maar het is meer een tas die je gebruikt voor lichte spullen denk ik. Hij is wel heel leuk!