Is dit gierig?

Hey meiden.

Voor mijn opleiding moesten we een opdracht maken en die moeten we over 2 weken inleveren. Ik heb hem al af, en mijn lerares vermeldde dat natuurlijk even fantastisch in de klas(yay, not) Toen vroegen allemaal mensen of ik ze mijn opdracht wilde sturen en dat ze het dan ‘in eigen woorden omzetten’ Maar ik heb ongeveer 8 uur aan die opdracht gewerkt! Ik ben gekke henkie niet. Nu zeggen ze dat ik gierig doe en dat ik niet zo stom moet doen en het gewoon moet geven. Wat vinden jullie ervan? Is het gierig of niet?

Ik zou het ook niet doen, laat ze lekker zelf hun werk doen.

Vind ik niet, ik zou het ook niet doen.

Nee, ik geef je groot gelijk dat je het niet door wil sturen. Jouw klasgenoten zijn gewoon lui.

Nee zou ik ook niet doen :") Mensen reageren daar altijd hatelijk op maar hallo, laat ze zelf even wat werk doen. Dan vinden ze je maar even gierig, pech.

Sowieso niet geven. Ieder gewoon eigen huiswerk maken, daaaaaag :fu:

Ja daaag lekker makkelijk om jou gierig te noemen. Niet doen, als je het nu gaat geven, verwachten ze het altijd. Lekker zelf laten maken.

Je bent jouw huiswerk aan níemand verschuldigd, dus ze kunnen nu gaan huilen in een hoekje, maar dat is bullshit. Jij hebt er heel erg je best voor gedaan. Willen zij ook zo’n goede opdracht? Dan mogen ze er zelf voor werken.

Vraag er geld voor haha

Absoluut niet gierig, laat ze lekker hun eigen werk doen. Ik trapte daar al nooit in, want je zag altijd bij anderen die dan wel hun werk in goed vertrouwen stuurden; de meesten zetten het helemaal niet om in eigen woorden, maar leveren het gewoon zo in en dan ben je allebei de lul kan ik je vertellen.

Hahahahah precies dit

Dit heb ik dus ook gehad. Had een klasgenot mijn opdracht gegeven zodat hij even kon kijken hoe ik het gedaan had, heeft hij heel die opdracht zo ingeleverd en hadden we dus 2x hetzelfde. Gelukkig was het bij mijn eigen vader, en op de middelbare school dus dat viel nog mee. Maar op de uni mag je dan gezellig voor de examencommissie komen… Ik kan die geniepige gast nog steeds niet aankijken, verschrikkelijk… (ook al is het echt 4 jaar terug ofzo…)

Ik zou er geld voor vragen en dan een bestandje van één pagina in elkaar flansen en dat sturen :’) Zal ze leren

like a boss

Echt niet doen! Vaak wordt het niet eens zo heel veel veranderd, dit kan jou echt punten kosten!

Ze zouden dat vast ook niet naar jou sturen, jij moet het dus ook niet naar hun sturen. Laat ze lekker zelf hun werk doen.

Oooo doe dit haha. Dan ben je echt een held haha

Mensen moeten niet zo liggen zeiken, het is jouw werk en jij hebt er flink tijd in gestoken. Ik doe zoiets ook echt nooit tenzij het een goede vriendin is die ik ermee vertrouw. Ik heb zelf ook om voorbeelden gevraagd aan haar en neem persoonlijk nooit iets over.
Maargoed, er zijn genoeg mensen die misbruik van maken. Niet intrappen.

Wat boeit het nou wat zij ervan vinden, als jij het niet wilt geven dan doe je dat niet :wink:

Niet doen. Of goud geld voor vragen (denk aan minimaal €10 per kantje), dan denken ze wel 3x na voor ze een ander hun huiswerk laten maken :wink: .