Is dit gay of niet?

Ik heb sinds kort een vriendje, hij is erg leuk. En doet veel voor zijn uiterlijk hij wil er altijd goed uit zien. En volgt de laatste trends. Ook heeft hij vaak abercrombie fierce op. Maar veel mensen om mij heen vinden dat dit een beetje gay is.

Ik vind het wel leuk bij jongens, hij is binnenkort jarig dus ik wilde hem een doosje geven met dit luchtje, douchegel en deodorant. Dit kost 92 euro dus ik wil geen miskoop doen. Maar wat vinden jullie van jongens met dit luchtje? Kan het of is het gay?

Laat die mensen dat lekker vinden. Is niet zo.

Oké dan ga ik het doosje denk ik bestellen is wel een leuk cadeautje toch?

Is hij niet gewoon ijdel?(of metro)

een echte metro man

Is het niet een beetje dubbel op als hij zelf het luchtje al heeft, en jij het nog eens geeft?

Wel duur zo’n kado,
maaar hoezo zou dat gay zijn? Mijn vriend heeft heel veel kleren, doet veel aan zn uiterlijk en heeft zeker wel 20 luchtjes. En hij is alles behalve gay haha

Je hebt sinds KORT een vriend en geeft hem gelijk huppa een duur cadeau.
Je mag wel mijn vriendje even lenen geef hem gelijk ook een cadeau voor mij.

Een luchtje van 92 euro :dry: Met alle respect, maar dat is een vrouwencadeau. Ik zou hem op een dagje uit trakteren of iets dergelijks, dan heb je er zelf ook nog wat aan.

doe iets goedkoperss, haha, kaartjes voor de bios? dagje efteling miss? ook al is dat laatste nog wel duur, alleen een luchtje voor een korte relatie is miss iets ‘te’

sinds kort een vriend en BAM cadeau van 92 euro wat hij al heeft…

is dit niet wat overdreven? Je kan je geld beter ergens anders aan besteden en een wat goedkoper cadeau geven waar jullie allebei wat aan hebben.

Nu is de vraag dalijk niet meer ‘is hij gay’ maar ‘ben jij een lovergirl’?

en wat is er gay aan om je uiterlijk geven?

Een lovergirl, haha. En hem proberen de prostitutie in te werken zeker (zou wel grappig zijn xD).

Ik zou het niet doen, het is nogal duur, voor een korte relatie xd
En ik vind (maar ja, dat ben ik) altijd dat het zo overkomt van ‘hey je stinkt,’ als je parfum/deo/douchespul voor iemand koopt. Dus ik zou het sowieso al niet doen, haha.

Wow, 92 euro! Ik ken het geurtje niet, maar waarom zou een geurtje gay zijn? Je moet wel zeker weten dat het zijn geur is. Zelf zou ik denk ik wat veiligers geven en … niet voor 92 euro, maar misschien heb je heel veel geld.

Zelf vind ik JPG ‘Le Male’ echt super lekker. Een lekkerder geurtje ken ik nog niet.

ik zou ook niet zo’n duur cadeau doen, persoonlijk vind ik twee bioscoopbonnen al leuk. (een voor hem en een voor jou)

het is niet gay. en mijn zus geeft haar vriend ook nog zo vaak een luchtje en ze kennen elkaar al 5 jaar. :\
Haar vriend is ook ijdel en is super bang om vies te worden. Hij moet de stoerste auto hebben en die moet er natuurlijk ook goed uitzien.

Mijn broer, tsja die flipt m al als ie 1 klein mee-etertje of pukkeltje op zijn gezicht ziet , terwijl ik er altijd onder zat. Als hij zijn haar heeft gedaan vraagt ie of het wel goed zit en of er geen klontjes gel in zitten. En of het geen warboel is. Dan vraagt ie ook nog eens welk blousje die aan moet doen en welke schoenen daar bij.
En dan lacht hij altijd en zegt ie; ja ik moet er toch wel goed uitzien voor *naam vriendin* hehe.

Ik vind het niet gay, maar ik sta er soms wel van te kijken. Mijn broer staat langer voor de spiegel dan ik. :stuck_out_tongue:

Precies mijn gedachte. En is het niet een beetje duur, vooral als jullie pas net samen zijn? Ik snap dat je het misschien voor hem over hebt maar ik kan me ook goed voorstellen dat hij zich heel ongemakkelijk voelt met zo’n duur kado.