Is dit fout?

Je verontschuldigen tegenover je ex (waarmee je nog een goede vriendschappelijke band hebt) voor de manier waarop je het uitmaakte?

Ligt eraan hoe je het uitgemaakt hebt, en de manier waarop je het verteld.
Dáarbij ligt het er ook aan hoe je ex er eerst op reageerde, als hij het moeilijk had met de manier waarop, vind ik het goed dat je het doet.

nee dat is respectvol ofzoiets?

Ik vind het netjes, vooral omdat je nu gewone vrienden met hem bent. Als ie niks meer van je was dan een ex, is het misschien anders.

hoe heb je het uitgemaakt dan?

Nou, dat heb ík niet gedaan, maar een vriendin van me…
Ik had haar gezegd dat ik het ging doen, maar zij heeft haar mond niet kunnen houden. Dan was 'ie eerst heel boos en hebben we een halfjaar geen contact gehad. En sinds een paar maanden weer wel en ik heb me daarnet verontschuldigd. En hij ook, omdat 'ie me te weinig aandacht gaf ofzo, hij was altijd gaan werken of speelde op een of ander dom spel.

En die vriendschap met die zogenaamde vriendin is nu voorbij. Zoiets doe je gewoon niet ?!

dan vind ik het wel terecht dat je je excuses hebt aangeboden ja.

indd. Het is wel zo aardig om sorry te zeggen aangezien het niet bepaald ‘subtiel’ gegaan is zegmaar. Je snapt wat ik nu bedoel met subtiel he x]. En ik denk dat als ie je vergeeft, als hij het je nog kwalijk neemt, dat het dan wel beter is voor jullie vriendschap.

hier sluit ik me helemaal bij aan.

Het toont gewoon dat je hem respecteerd toch? (:

Ja, dat kan, kheb het overlaatst ook nog gedaan :slightly_smiling_face:

nee, je hebt het netjes gedaan :]

Je herkent je eigen fouten, en je bied je excuses aan. Ik vind het alles behalve fout!

Nope, niet fout.

well done!

Als je niet je excuses aanbiedt, dan is het fout :stuck_out_tongue: