hee,
een jongen echt al heel lang verliefd op ben, doet soms echt van die dingen dat ik denk; is dit flirten?
zijn hand op mijn knie leggen
i love you naar me ‘playbacken’
zijn vriendins haar afkraken ( waar ze bij zit ) & mijn haar mooi noemen
hij wil dit ik in zijn band ga zingen, hij zeurt daarover
hij wil iets met me drinken
soms doet ie heel veel zo, en soms niet.
wat bedoeld hij hier nou mee?
moet ik me nog richten op hem?
ja ik weet het, hij heeft wel een vriendin, maar ik zou echt alles voor hem over hebben. dus wat zou ik moeten doen dat hij misschien iets voor me gaat voelen?
Sorry hoor… maar hij kan dat echt niet maken… haar haar afkraken en het jouwe de hemel in prijzen… hij mag dat denken… maar uitspreken gaat echt te ver…
En jij zou eigenlijk niet moeten stoken in een relatie… dus wacht af of het misschien evengoed wel over gaat tussen die twee.
alles kan kapot.
Als je die vriendin verder toch niet kent en je vindt hem echt heeeeeel erg leuk, dan kan je overwegen om een x wat te gaan drinken. Maar ik zou het niet doen, stoken is niet goed.
Het is wel flirten, maar is het niet een grote tease? Dus dat hij het bij andere meisjes ook doet? Misschien moet je een keer een beetje ingaan op zijn geflirt en kijken hoe hij reageert?
Verder vind ik echt dat hij het niet kan maken tegenover zijn vriendin, maar zo te horen zal dat niet zo heel lang meer duren…
Gewoon niets doen, als het evt uit gaat kun je wat met hem gaan drinken, maar je moet hun relatie niet kapot (proberen te) maken, ookal doe je dat niet expres.
nooit proberen tussen 2 mensen te komen die een relatie hebben… dat is egoïstisch… dan duurt het inderdaad niet lang voor die vriendin gaat slaan. ( tenminste, zou ik wel doen… ) + als hij zo praat over zijn vriendin, en zo tegen jou doet waar zij bij zit, is het een klootzak, voor je het weet, als jij wat met hem zou hebben, flikt hij bij jou hetzelfde
Zit je daar op te wachten?
Let wel een beetje op met wat je doet i.v.m. zijn vriendin. Ik snap dat het heel lastig is, vooral als jij haar niet kent en hem erg leuk vindt (ik heb het ook een keer meegemaakt en ‘hands off’ is veel en veel makkelijker gezegd dan gedaan, vooral als je het idee begint te krijgen dat hij serieus twijfelt tussen jou en zijn vriendin). Je kunt gewoon tegen hem zeggen van ‘je hebt een vriendin, waar ben je mee bezig?’ Ik heb die jongen toen zowat tips gegeven om zijn relatie nog evt. te redden, hopende dat dat natuurlijk niet zou gebeuren, maar omdat het sociaal van me gewenst werd als het ware. Dus blijf je zelfrespect houden, houd je hoofd hoog en sta boven alles; wil hij wat met jou doen, prima, maar dan moet hij eerst een beslissing voor zichzelf maken tussen jou en zijn vriendin.
En pas inderdaad op, want als hij zo tegen zijn huidige vriendinnen doet kan jij de volgende zijn waar hij lekker z’n beledigingen op los kan laten!
ik weet precies wat je bedoelt, die jongen die ik ken doet dat ook altijd bij mij (dat soort dingen) Maar ik vind hem niet leuk hoor, en hij mij ook niet, maar soms is het echt heeeel verwarrend