Is dit een schimmelinfectie?

Heey. Sinds kort heb ik echt een onverdragbare jeuk aan de binnenkant van mijn schaamlippen. Ik heb er wat over opgezocht en het zou een schimmelinfectie kunnen zijn. Ik gebruik op mijn schaamstreek antibiotica maar dat is om op te deppen. Nu had ik bij de jeuk ook heel veel pijn met plassen. Ik denk dat het een schimmelinfectie is maar ik twijfel heel erg! Wat denken jullie?

Ik denk dat de dokter dat beter kan weten dan wij.

Naar de dokter gaan!

Klinkt als een schimmelinfectie ja. Van antibiotica kun je dat ook krijgen.
Ik zou even langs de huisarts gaan, dan weet je het zeker en krijg je een capsule of zalfje ofzo mee.

Klinkt wel zo, maar omdat je antibiotica gebruikt neem ik aan dat je ook een ander medisch probleem daar hebt?
Ik zou zeker de dokter raadplegen.

Sowieso een schimmelinfectie, gewoon even naar de huisarts gaan en die schrijft je een kuurtje voor. :wink:

Ja, antibiotica bevordert schimmelinfecties. Als ik een blaasontsteking heb en dan antibiotica voorgeschreven krijg, krijg ik gelijk een schimmelinfectie daarna.
Maar sowieso even naar de dokter gaan, dan is het zo binnen een paar dagen opgelost.

Ik had toen blaasontsteking EN schimmelinfectie tegelijkertijd.
Dus ik kreeg antibiotica voor de blaasontsteking en een creme die ik elke avond op mijn schaamstreek moest aanbrengen.

kan ook een blaasontsteking zijn

Hup naar de dokter! kan blaasontsteking zijn of schimmelinfectie
als je er aan laat helpen kan het binnen een paar dagen een beetje verlichtend zijn !