Is dit een probleem voor hem?

Ik vind iemand leuk. Ik ken hem al een tijdje en hij vindt mij ook leuk. Zaterdag hebben we onze eerste date. Super leuk dus. Maar hij gaat veel uit, en ik eigenlijk niet tot nooit… Hij is 17, ik 15. Zou dit een probleem voor hem kunnen zijn? En ik heb niks aan adviezen als: vraag het hem zelf. Thanx!!!

Het gaat dus om het uitgaan :slightly_smiling_face:

Ik zie geen probleem hoor.
Jij bent wat jonger dan hem en je hoeft toch niet allebei van hetzelfde te houden?

daar moet je toch echt zelf achter komen kunnen wij niet voor je bepalen. Maar als hij je leuk vindt zal hij daar toch geen probleem van maken, tenminste dat zou beetje raar zijn vind ik.

Maar zou hij mij daardoor niet saai vinden?

Denk het niet. En als hij dat wel vindt, is hij niet zo leuk :wink:
Je kan toch samen naar bepaalde feesten gaan waar jij ook heen mag?

Als je niet uitgaat hoef je niet meteen saai te zijn!

Ik was vijftien & half toen ik een relatie kreeg met mijn vriend, die toen 19 was. Dus ik denk niet dat twee jaar zo’n groot verschil is hoor, ook niet als jij niet zo vaak weggaat. Is toch logisch op die leeftijd?

als hij je saai vind, vind hij dat
al was je 28
en verder vind hij je toch niet voor niets al leuk!
gewoon lekker genieten en geen zorgen maken hihi

hij vindt je toch leuk? dan vindt ie je niet saai! :wink:

oke, want ik hoor van mensen dat het niet werkte of uit ging omdat het meisje niet uit ging… dus maakte me zorgen dat het hierdoor niks kon worden…

^Dan zijn dat flutrelaties :'D Het kan best hoor

Ik ben ook bezig met een jongen van bijna 17 :'D
En ik word 2 juni 15 …
Bij ons werkt het ook (:

Good luck <3

als hij het daarom niet wilt is hij het niet waard.
Jij gaat het toch ook niet uitmaken omdat jij van paardrijden houdt en hij niet en dus op dat moment niet samen kan zijn. Ik snap dat het net iets anders is.
Als hij wilt uitgaan gaat hij dat dan maar met zijn vrienden.
Je hoeft toch niet elke avond in het weekend bij elkaar te zijn? (:

Dat lijkt me niet, als jij niet van uitgaan houdt kan hij gewoon zonder jou gaan? Dan ga jij dan gewoon iets met vriendinnen thuis doen ofzo. En dan zorg je er gewoon voor dat jullie ook regelmatig allebei een avond vrij houden zodat jullie dan wel samen kunnen zijn =)

Maar ik vraag mij af of hij dat zal snappen… Misschien denkt hij wel: wat een klein kind zeg

Ligt aan de siuatie, maar het hoeft niet persee een probleem te zijn :slightly_smiling_face:.

hoe bedoel je ligt aan de situatie?

Nouja, of het jou stoort dat hij zo vaak uitgaat, of dat jij kinderlijk bent en hij wat volwassen, of juist andersom. Dat zijn gewoon redenen dat het niet kan werken om de leeftijd. Verder is de leeftijd geen reden alleen dat het niet zou kunnen werken. Maar het is pas een eerste date he haha.