Is dit een leuke combo?

hoi

Ik snap het niet helemaal? Je hebt de zwarte laars in het bruin en de bruin laars in het wit? Is het zo?

iel

Hee sorry,
was ook een beetje onduidelijk haha.
Ik bedoel de bovenste schoen heb ik. alleen in de kleur van de 2e schoen.
Snappie?
Liefs.

mag ik uitleg?
daarom vraag ik het,
voor tips

maar wat wil je nou weten?
of het leuke schoenen zijn, of dat t past bij dat ene truitje
waarvan wij geen idee hebben hoe het eruit ziet…

Ik wil weten of die schoenen onder het bloesje staan.
maar zoals er staat vond ik er geen plaatje van
en ik heb geschreven dat het een wit bloesje is met dunne bruine streepjes.
Het is een bloes wat echt in je broek moet waar ook een soort broekje onder zit. bij je ondergoed dus. Liefs,

Een witte schoen is idd moeilijk in de winter omdat je beter nooit witte schoenen onder een zwarte broek of zwarte legging/panty draagt. Als jij deze schoenen met blote benen wilt gaan dragen kan het natuurlijk wel; mss ook wel met (licht)grijze panty? Hangt ervan af hoe bleek ze echt zijn.
Oja, je kan ook altijd ze overspuiten in een andere kleur als je ze liever donker wilt.

Nee blote benen lijkt me geen optie.
maar een andere kleur spuiten lijkt me een goed idee!!
Bedankt!

een ‘body’ of ‘maillot’ dus.
En hoe ga je dat dan dragen? Dus die wit/bruin bloes, en dan een skinny en die laarzen?

Hmm. ik zou dan de laarzen aandoen bij dat truitje dan.
Aangezien je al meer wit in je truitje hebt dan bruin,
is het leuk [vind ik :stuck_out_tongue:] als je bruine schoenen, in die kleur van de dunne streepjes dus, hebt :wink:
Je kan eventueel ook aanfoto’s posten?

Ja precies!
haha sorry dat ik zo onduidelijk ben. hoor het van meerdere
Liefs.

Ja dat vond ik dus ook, maar ik dacht misschien staat het beetje lomp
zo’n laarzen onder zo’n net bloesje
maar ik maak even snel de foto’s .

foto staat drop

Het streepje in de bloes lijkt zwart, maar dat kan aan de foto liggen.
Ik vind de combinatie wel kunnen, maar niet echt feestelijk (je zei toch dat t voor de feestdagen was?). Zelf draag ik liever jurkjes, maar als dit je stijl is: prima. Zoek er alleen nog wat mooie accessoires bij om het op te vrolijken dan.

Sorry ik vind het nogal lelijk en cheap, maar als jij het mooi vind gewoon dragen!

Die hakken zijn trouwens wel superleuk, en ik denk dat een zwarte maillot niet lelijk gaat staan. Maar dan moet je wel de juiste kleren erboven.

dat is het probleem haha
op de foto ziet het heel lomp uit alsof het zo heel saai zit
maar heb al veel complimentjes gehad. :wink:

cheap? hoe kan je dit nou cheap vinden? Saai mogelijk, lelijk of mooi is ieders eigen smaak, maar dit is toch gewoon een jeans en een nette bloes?

Ik vind het wel heel erg formeel, zelfs voor kerst.
Maar als jij het leuk vindt moet je het gewoon dragen!

In die hakschoentjes kan gewoon een maillot.

de outfit is wel leuk maar niet met die laarzen eronder denk ik (beetje gewoontjes), draag er pumps onder!