Is dit duur: 2 jaar oude samsung galaxy s3 voor 150 euro?

Ik heb een samsung galaxy s3 aangeboden gekregen voor 150 euro. Hij is twee jaar oud. Hij is van een vriendin geweest dus betrouwbaar enzo.

Is dit een goede prijs (vriendenprijs) voor dit mobieltje?

op marktplaats vind je em al voor 120

up?

Is 1 topic niet genoeg?

Vind ik nog best duur.

Ik zou 'm voor 90 overnemen. Niet meer want de S5 is er inmiddels al. En de S4 verkoop je gemiddeld voor 150 tot 250 euro.

ik vind hem nog redelijk duur.

Ik vind het ook duur… Ik heb zelf een maand geleden een galaxy S3 gekocht, nieuw in doos: €277,-.

Ik zou er echt niet aan beginnen. Ik zou sowieso nooit zo’n oude 2e hands telefoon kopen. Leg er 90 euro bij en je hebt een splinternieuwe bij www.belsimpel.nl. De nieuwprijs is onwijs gezakt door de S4 en S5 die nu uit zijn.
Het is een goeie telefoon, heb hem zelf ook, maar elke telefoon wordt minder snel etc met de jaren en ik vind 2 jaar echt oud voor een telefoon. Ik merk het al aan mijne nu hij bijna een jaar oud is. Je hebt dan ook geen garantie meer enzo. Belsimpel is een goede site, heb daar mijn 1e S3 ook vandaan. Die werd gejat en toen heb ik ook een 2e hands S3 gekocht via Marktplaats, maar die was toen nog geen 2 weken oud en nog niet eens ingesteld. Ik zou zelf nooit een telefoon kopen die al ouder is dan 6 maanden. Als ik bij bijv. Phonehouse kijk wat mijn telefoon nog waard is komt daar €98 uit en die telefoon van je vriendin is 2x zo oud.

Duuuuuuuur.
Niet doen dus.