is dirty talk ook geschikt voor meisjes?

Okay. Mijn vriendje heeft een vriend waarmee ik ook goeie vrienden ben. En ze praten heel vaak onderling (als ik er bij ben) DIRTY! Van die seksistische grappen ._.

Ik weet niet of ik er op in moet gaan of het moet negeren of er wat van zeggen of dat ik erom moet gaan lachen. En is het juist sexy of vies als een meisje daar op in gaat? Wat doen jullie als je (guy)vrienden seksistische opmerkingen maken?:wink:

Elke jongen denkt daar natuurlijk anders over. Maar als jij het leuk vindt om dat ook zo’n grap te maken, dan moet je dat vooral doen. Mijn vriend/vrienden vinden het leuk als ik dat doe.

Als ik bij een cluppie zou zitten dat zulke grappen maakt, hangt het echt af van mn bui. En van mn band met het cluppie.
Als het echt mijn vriend is, en een jongen die ik ook goed ken… En maken zulke grappen, dan zou ik denk ik een hele gevatte (sexy) opmerking maken, richting die vriend (niet mijn vriend). Dit zou ik meer bedoelen om te shockeren.
Om hun hun wenkbrauwen op te laten trekken…
verder, als ik daar totaal geen zin in zou hebben, zou ik dat gewoon zeggen.
Overigens, één op één ‘talk’ met een boy moet kunnen.

NATUURLIJK is dit ook geschikt voor meisjes!!! als jij er geen goed gevoel over heb dan hoef je dat toch niet doen maar jongens (eigelijk IEDEREEN) kunnen zijn meningen voor zich zelf houden… zeg wat je wil, het maakt niet uit wat voor opmerkingen jongens zullen maken

Ik ga daar altijd gewoon op in ja, juist leuk! Maar het moet wel bij je passen want een geforceerde grappige seksistische opmerking is niet leuk.

Lol meestal maak ik de seksistische grappen dus ik zeg ja is normaal

Ik en mijn beste vriend zijn hier beide nogal open in :'D dus ik weet niet wat de standaard hoort te zijn haha

Haha, dat doe ik ook gewoon hoor met mijn vriendengroep. Meestal best grappig, al leidt het ook wel eens tot awkward situaties (die dan ook weer grappig zijn). :’)

Komt misschien omdat het bij me past, maar ja. Waarom niet? 1 op 1 doe ik ook :slightly_smiling_face: Vind het wel grappig en vermakelijk.

Tuurlijk kan dat. Why not?

Ja :slightly_smiling_face:

Alleen zou ik wel even het verschil opzoeken tussen seksistische en seksuele grappen. Het is nogal een verschil en ik denk dat het hier over seksuele grappen gaat haha