is deze column leuk??

Hee

ik heb een column gemaakt, maar is die ook echt leuk??

Als ik met mijn moeder door de supermarkt loop, denk ik altijd: Al dat lekkere eten, ik zal het allemaal wel mee kunnen nemen. Gelukkig is mijn moeder mee, anders had ik al de hele supermarkt
geplunderd! Repen chocola, Kitkat, Haribo aardbeitjes en smurfen, ik kan hele zakken eten.
Hartig vind ik niks. Behalve chips!! Dat vind ik toch zo lekker.
Ik neem altijd maar een klein bakje op zondag. Anders eet ik me helemaal vol.
Echt dik ben ik niet, ik ben wel stevig. Maar niet dik stevig, als je begrijp wat ik bedoel!
Soms zou ik wel wat dunner willen zijn. Maar bij mij is het niet echt vet, het is meer spier, al zeg ik het zelf.
Ik ben best wel blij met mijn gewicht, soms mag het wel wat minder zijn, dat wel.
Maar ik mag niet klagen. Maar al dat lekkere eten, ik snap best dat er mensen zijn die dat niet aankunnen en heel veel eten en dus dik zijn. Eigenlijk vind ik dik een raar woord.
Wie bepaalt wie dik is en wie dun? Natuurlijk zie je wel als iemand dik is, maar wie zegt dat iemand te dik is? Sommige mensen hebben nou eenmaal aanleg om dik te worden.
Ik niet, en diep van binnen ben ik daar super blij mee. Als ik een week veel gesnoept heb, moet ik van mezelf de andere week gezond doen. Ik sport behoorlijk vaak, tenminste dat vind ik. Ik gym op maandag en donderdag, op dinsdag heb ik tennisles, op woensdag ga ik met een vriendin hardlopen en op vrijdag heb ik ballet. En voor de rest dans ik nog heel veel, spring ik heel veel touw en loop ik vaak met mijn hond. Dat vind ik eigenlijk wel goed.
Sporten vind ik heel erg leuk, ik kan er geen genoeg van krijgen.
Ik vind het heerlijk. Als ik sport vergeet ik alles. Heerlijk!

Wees ajb eerlijk. Dus ook als je er niks aan vind. XX

Waarvoor is het n column, want ik zou dit niet in mijn tijdschrift zetten om eerlijk te zijn.

het is gewoon een column ik doe er verder niks mee ofzo

Toen ik het las kwam je behoorlijk jong op me over, maar nu zie ik dat je 11 bent, dus dat klopt dan wel.

Ik vind het eerlijk gezegd geen leuke column, de tekst loopt niet lekker en het gaat alleen om jou en wat jij vindt. En wat jij hier vindt is voor mij nou niet bepaald vernieuwend of interessant. Sorry

Maar als je er verder niks mee doet, dan maakt het ook niet uit wat anderen er van vinden toch?

het spijt me, maar ik vind het helemaal niks. Wat is nou je standpunt? Je rent van hot naar her met je gedachten, maar er zit geen rode draad in. Blijf bij één onderwerp, neem een standpunt en blijf erbij.

tja, sorry ik vind het ook niet echt wat…

Ik ben het met Jubelein eens!

ik vind het niks, en ben het ook met jubelein eens.
je begint over eten en boodschappen enzo, dan verwacht je een
conclusie daarover op het eind maar dan ineens, gaat je conclusie over wat jij vind van sporten.

ook vind ik dat je erg vaak, vind ik gebruikt.

okee
het is dus een kutcolumn

@ ooii

Een column gaat juist over je gedachten. maar het is dus 3 x niks dus.

maar hoe moet ik het dan doen??

Bij één onderwerp blijven en daarop ingaan. Nu heb je het over de supermarkt, je favoriete eten, je gewicht, aanleg om dik te worden, sporten…
En ik zou ook niet zoveel enters gebruiken en zinnen maken die wat vloeiender lopen.

okee dank je

is het niet: is dit column leuk?

Ik vind het niks.

ja ja, nu weet ik het wel!!
Dit topic gaat nu sluiten