is deze camera goed of zou ik een nieuwe vragen?

hee!!
ik heb een Panasonic Lumix DMC FZ8
en ik trek er vaak foto’s mee maar ik vraag me af of het wel een goeie is … weet iemand veel van camera’s en kan die miss meer info geven over de kwaliteit??
als deze niet goed is welke is dan beter … waar moet ik op letten??

heeft iemand deze camera of een canon?
ik vind het lastig dat ik nergens bij de settings vind dat hij meerdere foto’s achter elkaar te trekken …

xxx :slightly_smiling_face:

ik heb geen idee
miss heb je hier wat aan
http://www.besteproduct.n…00D/test_deskundigen.html

Deze Canon is een van de beste fotocamera’s die je kan hebben (dit heb ik uit onderzoeken) zowiezo is Canon altijd goed. En misschien moet je je iets meer verdiepen voordat je iets koopt, want je weet ook niet zeker of de camera zo heet?! Das wel een beetje onhandig. En je moet misschien even rommelen met de iso, sluitertijd enzo voordat je een mooie foto krijgt.

okéé heb het toch effe gechekt XD en het is Panasonic Lumix DMC FZ8 ik verander het bovenaan ook

blijk baar heb ik e verward met het fototoestel van mijn oom :slightly_smiling_face:

Als je meer foto´s achter elkaar wil maken en je hebt een Lumix,
dan moet je naar scene mode, en als het goed is op de tweede pagina staat de functie Hi-speed burst.
Dan is de kwaliteit van de foto’s niet zo goed (2-2.5 megapixel bij mij, maar ik heb een DMC Fs3) maar het kan dus wel:)

bedankt maar scene mode vind ik maar de funtie hi-speed burst vind ik niet …

xxx

ik zou graag foto’s trekken van planten, bloemen de natuur ik wil dat het een mooi effect heeft en dan ook bewegingen en ik experimenteer graag en ik zou een mooi effect uit willen komen

ik weet echt niks van camera’s , lenzen , lichten , flashh , en andere accesoires maar ik weet wel als jullie me wat kunnen uitleggen dat ik al veel wijzer ben :slightly_smiling_face:

ik weet zelf ook nog heel weinig van camera’s etc. Maar ik heb anderhalve week geleden de Canon 550D gekocht, die maakt echt super mooie foto’s en filmpjes in HD kwaliteit! Hij is ook niet heel moeilijk om te begrijpen en die bewegingen zoals je zegt zijn dan voor in de sportmodus en dat is echt geweldig!

^Amen.

En ook, het is de fotograaf die voor mooie foto’s zorgt, NIET de camera.(als je begrijpt wat ik bedoel)

dankje :slightly_smiling_face: