Is deze boy op mij??

het nieuwe schooljaar is bij mij weeral begonnen en ik ga sinds deze jaar naar een andere school. Nu zit er bij mij een jongen in de klas die echt populair is, die ieder meisjeshart laat smelten. Deze jongen zit de hele tijd dingen naar me te roepen als tr*t, b*itch enzo en hij zit ook te zeggen van :“bleh jou rugzak is lelijk.” zo’n dingen de hele tijd. Maar tijdens de pauze kwamen enkele vrienden van hem naar me toe en zeiden ze van dat hij op mij is. Ik geloof die vrienden van hem eigenlijk niet, want waarom zou hij dan zo grof en gemeen tegen me doen? Wat denken jullie? Is hij verliefd op me of niet?

Het klinkt misschien hard, maar als hij je echt leuk vond zou hij je niet uitschelden of vervelende dingen tegen je zeggen.

Deze boy is kinderachtig. Deze boy is volgens mij niet op jou.

Kan wel. Meestal gan jongens kleuter gedrag vertonen als ze iemand leuk vinden :’)
Gewoon negeren en als ie je echt leuk vind komt die boy vanzelf wel een keer.

Nee, hij is niet verliefd op je.

Hoe kunnen wij nou weten of een jongen jou leuk vind. Verder zou ik het gewoon lekker laten voor wat het is.

Misschien willen die vrienden je daarmee ook naaien, om het maar heel gemeen te zeggen. Maar het is nu eenmaal zo dat sommige mensen echt klootzakken zijn. Ik zou het gewoon negeren en hem totaal geen aandacht geven, dan houdt hij er ook mee op.

En nu serieus: dat kunnen wij zomaar niet weten. Sommige jongens gedragen zich inderdaad kut als ze iemand leuk vinden maar misschien is het gewoon een klootzak.

Uhm NEE, die vrienden zitten met je te dollen. Een jongen moet je zoiezo niet uitschelden als hij jouw leuk vind.

Oké dit was ik er ook nog vergeten bij te zetten. Bevoorbeeld in de morgent roept die dan zo’n gemene dingen naar me maar dan bevoorbeeld tijdens de les wanneer hij in mijn buurt zit doet hij opeens soms heel aardig. Dat ik dan echt denk van hoe zit hij in elkaar.

-Dubbelpost-

http://forum.girlscene.nl…opic/list_messages/121240