is de Sony DSLR-A200 een goede camera?

hoi! :3
ik ben van plan een spiegelreflex camera te kopen, en vroeg me af of er mensen ervaring hadden met de Sony DSLR-A200? op vergelijk.nl werd ie namelijk getest als de meest gebruiksvriendelijke spiegelreflex camera! of weten jullie nog een goede spiegelreflexcamera die niet te duur is en makkelijke menu’s/instellingen heeft?
alvast bedankt!

Daar heb ik geen ervaring mee, maar de Canon EOS 1000D is ook heel fijn en niet duur!

Ik was laatst naar een speciaal zaak gegaan en gevraagd om advies. Ik was aan het twijfelen tussen een canon en een nikon, maar de verkoper vertelde me dat misschien een sony nog wel beter zou zijn voor mij!

Hij vertelde vele voordelen van een sony etc en ik ben helemaal om. Eerst dacht ik, ach dat zal wel niet zo’n super camera zijn maar het bleek van wel. Hij had het trouwens wel over een a350. Ik mocht hem ook even uitproberen en het is een fijn ding! Ik denk dat dit ook ongeveer wel geld voor de a200. Misschien moet jij dus ook maar eens naar zo’n speciaal zaak gaan en vragen om advies? Ze kunnen je echt geweldig helpen, en je mag hem waarschijnlijk ook even uitproberen.

Ik weet niet of je hier wat aan hebt maarja, beschouw het dan maar als een upje (A).

bedankt hier heb ik zeker wat aan! :slightly_smiling_face:

Ik heb nu enkele maanden de sony A350;heb de a200 uitgeprobeerd maar vond de A350 net iets leuker-kantelbaar live-view scherm ^^)
Ik ben heel erg tevreden over het toestel en mijn camera moet zeker niet onderdoen voor die van mijn buurjongen die een nikon heeft…
De vooroordelen over sony kloppen echt niet volgens mij

Maar zoals ze zeggen;ga naar de winkel,neem hem vast en probeer even wat jij ervan vindt =)

succes!xD

The same here! Ik heb hem alleen nu een paar dagen. Ben er erg tevreden mee en ik raad je aan om misschien gewoon iets meer geld uit te geven voor een a350! Vooral het kantelbare live view schermpje is echt super handig! Als je vragen hebt kan je mij altijd een berichtje sturen ofzo hoor ^^

ik heb een sony a200
Ik ben er heel tevreden mee
Niet zo moeilijk om mee te werken en je hebt hele mooie foto’s
Kwaliteit is heel in orde (:

x

'n vriendin van me heeft die. En toen ging het beeld kapot :C Allemaal strepen enzo. Hij maakte nog wel foto’s, alleen t beeld deed het niet.