Is dat normaal..?

:s Sorry sorry sorryy dat ik dit vraag,
maar ik zag op een of ander forum iets staan van dat je opgezwollen tepelhofen operatief kunt verwijderen… oO
terwijl ik dat heb… Ik dacht dat dat in de puberteit normaal was, en dat het vanzelf over gaat. Als ik het warm heb dan zwellen mijn tepelhoven op tot de hoogte van een normale tepel, ik vind het echt superlelijk en ik schaam me ervoor. Maar ik snap er niks meer van. Ik heb dit probleem ook nog nooit ergens anders gehoord. Heeft vrijwel iedereen dit nou of is dit echt iets vreemds?
:C
Xxx

Ik geloof dat dat normaal is.

.

:confused: hoe weten jullie dat dan?
Ik heb er serieus nog nooit van gehoord ;o

Volgens mij is het ook normaal.
Ja waarschijnlijk heb je er nog nooit iets over gehoord omdat het niet iets is dat meisjes zo rond roepen. Zou jij het vertellen aan jan en alleman? Of aan je vriendinnen?

hahah nee natuurlijk niet :wink:
maar het lijkt of iedereen dat hier weet en ik niet :x
Jullie vriendinnen roepen dat toch ook niet aan Jan en alleman rond?
En ik heb et ook nog nooit eerder gezien… :s
Ik kijk, even dat jullie het weten, heus niet naar tieten omdat ik erop geil of wat dan ook ><, maar alleen vanwege mijn eigen onzekerheid. ;s
srry

@vraagjevraagje Wat maakt het nou sowieso uit als je op tieten geilt xD? Hahaha, sorry vond die zin echt even heel grappig :stuck_out_tongue: ik bedoel, ik heb ook weleens iets gegoogled om te kijken of het leek op wat ik had, boeiend.
Maar ik heb er nog nooit van gehoord, dus zal het vast wel normaal zijn. Als het erg was, deed het vast wel pijn :stuck_out_tongue:

Hoe bedeol je dat je er nog nooit van hebt gehoord…? :stuck_out_tongue:
Tja of het is een of andere afwijking zonder pijn xD