Is dat niet Wat te Weinigg??

Heey meiden een vriendin vn me is woensdag al jarigg ik wil haar het volgende geven ookal kan ik niet aanwesig sijn wegens omstandigheden maarjaa ik wil haar dus geven: Nagellak (2potjes),Kaarsjes in vormen van hartjes (4stuks), geurskaarsjes,en 3 grote gummen

Maar mijn vraagis nou is dat niet weiig natuurlijk komt er ook een leuke kaart byy maar kdgt et is eenbeetje weinig ofsoww??

x

Het gaat niet perse om de hoeveelheid cadeautjes, het gaat meer om het gebaar, lijkt mij.

licht eraan of het je bff is maar het is niet weinig precies

Wat schrijf jij kut zeg.

Maarehm, ik weet niet wat vriendinnen jou altijd geven. Als jij het weinig vind dan doe je er nog iets bij, als je het goed vind dan niet.

Typ eerst even normaal, dan ga ik je vraag pas beantwoorden! -__-

Ugh wat erger ik me aan jouw typstijl.

Maar oke; het ligt eraan of het een goede vriendin van je is of niet? Maar persoonlijk vind ik het iets teveel kaarsjes … en wat moet iemand met 3 grote gummen?
Je kunt er misschien nog een fotolijstje +foto van jullie 2 bij doen, of een mooie schaal waar je al die kaarsjes op kunt zetten? ;p

Lekker vage titel ook, maar ehm ik zou geen gummen geven, zoals Noukertt zegt kun je ook een schaall of een fotolijstje ofzo erbij doen (:

Dankjulliewel voor de mensen die tenminste normaal reageerde ehh nee et is mn BFf niet

ikzg tog ooknie tege julllie typ is ff nromaal ik mag zelf weten hoe ik TYP niet jullie zaken;)

Het gaat omhet gebaar niet om hoeveel cadeaus die ze krijgt.

Heb jy een betere dan ?? ik plaats het forum niet jy

x

Heb jy een betere dan ?? ik plaats het forum niet jy

x

Ik snap nooit waarom mensen zo typen, kost volgens mij juist meer moeite :")

Dat heet een topic.

Neej hoorr Volgensjou jaa maar volgens my niet hoowr!

Je bedoelt zeker een topic.
En niet zo bijdehand doen. Als jij met die typ stijl een vraag stelt, en dus een topic opent, kun je deze reacties verwachten. Dus als je geen commentaar wilt, typ dan normaal, of open helemaal geen topic.

Volgens my zie ik tog egt helemaal rechts bovenaan FORUM staan niet?

Zo is het een beetje een normaal berichtje, al vind ik het nog steeds vrij krom. Het is moeilijk om er een goedlopend bericht van te maken met jouw zinnen als uitgangspunt.

OT: Wat moet iemand met 4 hartjes kaarsen en nog geur kaarsjes? En waarom zou iemand 3 grote gummen willen? Probeer te bedenken wat jij van haar hebt gekregen voor je verjaardag, of wat je zelf zou verwachten om te krijgen. Baseer het daarop.

En die nou moet ook nog een nu zijn.
En stel je niet zo aan. Het is gewoon zo. Je krijgt zulk soort reacties als je een topic opent. Pffffff.

Hoe oud ben jij? ;p

Ik snap de connectie niet tussen gummen en kaarsjes :’) Maar kan ook aan mij liggen. Ik denk dat je wel genoeg geeft hoor, het gaat inderdaad om het gebaar.