Is dat hard to get wat hij doet..?

Nou ik praat vaak de laatste tijd met een jongen,
Maar dan stuur ik bijv iets zoals, 'je bent lief :flushed:
En dat stuurt hij echt zo droog van,. ‘jij ook’
Kan misschien dat het aan mij ligt omdat mijn vorige flow heel erg met van die ‘’ :flushed: ‘’ was…
Ik ga zometeen langs bij zijn werk, en zie hem voor het eerst…
Hoe kan je dan aan een jongen zien in real dat hij je wel wat vindt?
Want hij zegt dat hij me wel graag een keer wilt zien bijv en dat ik een lief meisje ben :grinning_face_with_smiling_eyes: .

Ach dat zal vast wel bij meerdere jongens zo zijn, mijn vriend smst ook altijd heel droog terug maar bedoelt het wel lief. (:
Je bent er misschien onzeker over omdat het nog niet duidelijk is tussen jullie, vanmiddag kom je vast wel meer te weten over hoe hij het bedoelt.

Ik denk dat je dat niet aan hem kan zien als je op zijn werk langsgaat…
Dan is hij toch in een omgeving waar hij zich professioneel moet gedragen!
Maar als jullie in de toekomst op andere plekken gaan afspreken zoals in de stad dan kun je dat bijvoorbeeld merken aan de manier hoe hij naar je kijkt, of hij je soms aanraakt! Zulk soort dingen!

Veel plezier!

[b]Jaaaa dat iss waar!
We gaan zaterdag naar de bioscoop :flushed: !

Bedankt <333[/b]

hoeveel topics ga je nou nog maken?, alles wat je in de laatste 3 topics heb gevraagt, kon je ook in één zetten dacht ik zo?

ik vind het nou niet echt hard to get als iemand geen emoticon erachter doet.

Dat is gewoon typisch een jongen. De ene keer reageren ze heel enthousiast en de andere keer weer heel droog.
Maar via msn kan je nou niet echt meteen zien dat iemand ‘hard to get’ speelt :’)

Jongens spelen niet hard to get. Het schijnt dat ze dat niet kunnen begrijpen. De reden dat hij zo doet, heeft waarschijnlijk iets met zijn humeur te maken ofzo.

haha ik vind het persoonlijk alleen maar positief als een jongen niet overal ’ :flushed: ’ achter zet

de meeste Jongens zegen precies wat ze bedoelen. en dan vooral met weinig emotie.
dat hij zei " jij ook " bedoeld hij ook. en dat is juist goed nieuws =D

Ik denk dat je wat te hard van stapel loopt :’)
Ik ben ook zo’n bloos-er en de meeste jongens waarmee ik sms ook maar als hij dat emoticonnetje nu niet typt , betekent het niet dat er een probleem is of dat hij het niet meent (: net zoals bij x-jes. We hechten er teveel waarde aan!