Is Blog Society het waard?

Aangezien hier veel meiden zitten met een eigen (fashion)blog vroeg ik me af of iemand ervaring had met Blog Society? Ik lees er verschillende verhalen over, maar eigenlijk vooral dat er maar weinig extra lezers bijkomen. Ook schrik ik nogal van de voorwaarden: je moet een button op je blog plaatsen van Blog Society om reclame te maken voor ze, maar als je niet de goede status hebt [brons, zilver, goud] doen ze niets voor jou. Als je een bronzen status krijgt dan levert dat bijvoorbeeld alleen een link aan in de blogrol tussen 1000 anderen terwijl je met een gouden status ook zelf blogs mag aanbieden. Ik snap dat dat in het laatste geval meer lezers zou opleveren.

Vind het sowieso al een beetje raar dat nergens op de site te vinden is hoe je je weer kunt afmelden…

Ik heb er geen directe ervaring mee maar volgensmij moet je oppassen met die site. Ik denk dat ze meer aan jou verdienen dan jij profijt maakt van hun diensten.

Ja daar was ik ook bang voor. Het verder wel een ok-site ofzo, geen louche bende. Het is volgens mij van de Telegraaf Media Group.

Verschijnt je blog dan wel al op hun [vervelende scroll] lijstje?

Ja dat snap ik. Had ik sowieso gedaan als het maar van 1 kant komt.
Denk ook maar niet dat ik 't doe