Is beffen lekker?

mijn vriendje wil mij wel eens beffen.
maar kvraag mij af of dat eigenlijk wel lekker is!
is het zoveel beter of gwn vingeren?
jullie mening aub!!

whah ja veeel beter dan vingeren.

Wat is dat toch met al die sextopics de laatste tijd?!

idd >,<’

• wegwegweg :’)

Hulde.

Kijk, dat je het niet leuk vind als de topic titel misleidend is en je komt ‘opeens’ in een topic over sex terecht, dan kan ik het begrijpen. Maar dit zegt duidelijk ‘beffen’, en als je niet over sex wilt lezen, klik dan niet!

Man, je kan ook wel mierenneuken hoor. Om maar even bij het onderwerp te blijven.

Net zoals bij heel veel dingen, ligt het er nou maar net aan of jij het lekker vind en of je vriend het goed doet. Maar beffen zou niet bestaan als het niet lekker is, toch? Probeer het een keer uit zou ik zeggen.

precies, misschien vind jij het wel helemaal niet lekker. gewoon proberen dus

hahaha, wat een vraag, offcourse :laughing:

hahaha, maar T is idd wel beter dan het gewone handwerk :wink:

heerlijk.

toch vind ik deze topics een beetje ver gaan.

wat ze bedoelt is waarom er nu in een keer zoveel zijn. Een tijdje terug waren er niet zo heel veel

ja ik vind t ook veel beter dan dat hij het met zn vingers doet :slightly_smiling_face:

Je kan het gewoon eens proberen, zien wat jij lekker vind en niet.

Idd opeens vandaag zijn alle sex-topics weer naarboven gekomen. Maargoed, ik vind er niets mis mee, als je raad nodig hebt, dan is het zo en naar diee site van hoehetmoet kan je ook niet gaan onder de 16, dus wat dan als je al vroeger raad nodig hebt hé !?

Haha probeer het gewoon uit joh :grinning: xD

Ik vind het zelf zo veel lekkerder als handwerk, dus het is echt het proberen waard! Echt ik vind het heerlijk!!

veeeeel lekkerder!!
en je komt als meisje dan ook sneller, het is echt goed!!
=’]

Ik ben het met harpa en kloot eens. Als je niet erover wil lezen, kijk verdomme niet.

Verder vind ik het veel lekkerder dan handwerk.