irriteer ik me te snel?

Ja, je vraagt m’n mening dus… Maar ja, waarom slaan? Dominanter zijn heeft nieks te maken met SM-praktijken ofzo. Ik bedoel : voor jezelf opkomen! Je had tijdens die vergadering snel een smsje moeten sturen met : bel me niet! Ik ben bezig. En in bed zeg je gewoon duidelijk nee en als ie nou toch verdergaat, wijs je 'm de bank. Mss heb je in het verleden hem dikwijls dingen makkelijk vergeven en denkt hij nu dat hij er altijd mee weg kan. Blijf nu maar eens boos, denk ik dan en laat hem het voelen.

Vind ik ook. Hij is ook een mens en kan ook wel is wat vergeten, ik vind het nu meer lijken alsof je je verantwoordelijkheid over wilt schuiven naar hem.

Dat over de sex moet je duidelijk tegen hem zeggen. Niet ‘oke’ en doen mogen is wat anders, jij wilt het niet doen, dan moet je dat ook tegen hem zeggen…

Ja dat snap ik bedankt voor je mening, ik gaf mn mening ook weer terug en nu doe ik het weer. Ik had idd in die vergadering dat smsje kunnen sturen. Het gaat mij meer om het feit dat hij weet dat ik in die vergadering zat en dus toch gaat zitten bellen, snapje? Ik had ook amper tijd om te smsen want werd telkens onderbroken door dat hij belt. Nouja, dat doet er verder ook niet toe.

Dat van hem slaan was maar een voorbeeld. Natuurlijk ga ik dat niet echt doen;) Maar idd dat van naar de bank etc wijzen is wel een goed idee. En ik denk dat ik als er weer iets voorkomt ik maar wat langer boos blijf, om die vergadering kan ik ook niet echt boos zijn meer geiriteerd.

Dat zeg ik ook, en hij weet ook dat ik het niet wil.

Ik snap wel dat je je daarin irriteert hoor :’) zou ik ook niet leuk vinden

Ik ben ook christelijk opgevoed en screw it. Niet iedere christelijke opvoeding zegt ook dat je geen seks mag hebben voor het huwelijk. Jij bent gewoon streng opgevoed. Hij niet.

Als je het er zo moeilijk mee hebt moet je gewoon jezelf niet in situaties smijten waar van het een het ander kan komen.

Het bellen, mja. Waarvoor wou hij eigenlijk bellen?

Seks is een big deal natuurlijk maar weet je, hij was vast gewoon vergeten dat je een vergadering had… Kan gebeuren! Blijf idd eens langer boos zodat de boodschap aankomt bij hem :wink:

@ Brod hij is ook streng opgevoed. Net als ik zitten we in dezelfde kerk etc, thuis zijn er bij hem veelal dezelfde regels als bij mij. Alleen hij denkt er anders over, heeft meer schijt aan hoe zijn ouders denken aan seks voor het huwelijk.

Je hebt wel een punt bij dat ik mezelf dan niet in situaties moet begeven waar dat tot zoiets kan uitlopen.
Hij had niet echt een reden dat hij belde toen ik er naar vroeg, ik denk gewoon om een praatje. Ach, als ik het nu zo bekijk is het allemaal al wat gezakt, en is het ook weer niet zo heel erg dat hij belde. Net als wat Bootlegs zei: waarschijnlijk vergeten dat ik die vergadering had.

iig thanks voor de reacties en ik denk dat ik bij sommige dingen gewoon wat langer boos moet blijven zodat de boodschap aankomt bij hem. =)
En, sowieso voor degenen die mij zo nodig moesten laten weten dat het ongehoord is mn mobiel aan te hebben (ook al is het alleen trilfunctie) op een vergadering:
volgende keer zet ik 'm UIT. =)

Haha, mja (:

Natuurlijk ligt het niet zozeer aan de opvoeding. Als hij er, zoals je zegt, schijt aan heeft dan betekent het gewoon dat hij er niet zo zwaar aan tilt… Hij heeft daar natuurlijk het recht toe maar hij zou jouw gevoelens wel moeten respecteren. Maar de meeste jongens gaan toch wel echt blijven proberen tot ze je in een moment van zwakte kunnen overhalen.

ja ik had precies hetzelfde een paar maanden geleden (heb bijna een jaar)
ik irriteerde me ook bij alles wat hij deed, en hij snapte gewoon sommige dingen echt niet.
maar over seks, ik heb zelf wel seks, ben niet gelovig ofzo, maar jongens gaan op een bepaalde leeftijd daar heel erg naar toe trekken. Maar zeg duidelijk nee als je het echt niet wil. of praat er gwoon met hem over?! weet niet of je daar al aan gedacht had. hij zou het moeten accepteren als je het echt niet wil. maar wel goed overnadenken zelf.

Ooh nee je irriteert je zeker niet te snel dat is ook behoooorlijk irritant!!

Trouw met hem, probleem opgelost. Heeft hij eindelijk z’n pleziertje.