irriteer ik me te snel?

Gister had ik een vergadering van mijn bijbaantje. Ik had nog tegen mn vriend gezegd; niet bellen ik kan niet opnemen.
Zit ik midden in die vergadering gaat mn mobiel af. Ik een rode kop natuurlijk. Was het mn vriend dus. Ik snel weggeklikt na geërgerde blikken van anderen. Maar hij bleef maar bellen. En ik heel de tijd weer wegdrukken. Zit je daar met je mobiel in je hand, heel je aandacht weg omdat hij om de seconde weer belt. Hij snapte de hint ook niet eens dat, als ik hem wegdruk, blijkbaar niet kan opnemen.
Ik na de vergadering hem terugbellen, nam hij niet op. Later in de avond nog een keer nog een keer proberen te bellen, nam hij wel op, ik rustig uitgelegd dat het ik het dus bijzonder irritant vond dat hij maar bleef bellen terwijl hij wist dat ik in een vergadering zat.
Blijkbaar snapt hij het gewoon niet want hij bood zijn excuus niet eens aan en walsde er gewoon overheen.
Ik ben hier verder niet boos over; wel geiriteerd… Het gaat bij zoveel dingen zo. Ik heb nu anderhalfjaar met hem. En dat gooi je niet zomaar weg lijkt me. Maar hij wil ook dingen zoals seks enzo, terwijl dat tegen mijn geloof is (hij is zelf ook christelijk opgevoed, toch wil hij het)
Ik heb toen hij een keer verder wou gaan het gezegd, dan is het wel van ‘okee’ enzo, maar telkens als hij ook maar de kans grijpt gaat hij gewoon door. Ik ben bang dat ik een keer geen nee meer kan zeggen.

Al bij al denk ik dus, stel ik me aan bij dat voorbeeldje van die vergadering? Ben ik de enige meid die hier zich gruwelijk aan irriteert of zouden jullie dat ook zijn?

Zet je gsm dan toch op stil tijdens een vergadering…

Je moet je mobiel uitzetten of op stil tijdens een vergadering, dan gebeuren zulke dingen niet eens. Überhaupt op je werk moet je hem uit hebben staan.

Heb ik ook gedaan, maar ik kan hem niet stiller zetten dan alleen trilfunctie.
Dus hij bleef maar trillen zegmaar. Ja, kon hem ook uitzetten maar bij het uitzetten geeft ie weer een vrolijk geluid. En dat kon er gewoon niet bij…

Dat ze haar mobiel op stil had moeten zetten, daar heeft ze toch niks aan? Het komt op mij in ieder geval over dat dit niet het eerste beste voorval was, maar dat het een terugkerend iets is.

OT: Ik zou ook wel geïrriteerd zijn ja. Maar je zegt dat hij er gewoon overheen walsde toen jij hem vertelde dat je het irritant vond, maar dat moet je dus niet laten gebeuren. Als hij erover heen walst dan erkent hij het dus niet dat jij dat vervelend vindt, dan ziet hij het probleem niet en blijft hij met zulke acties komen… Misschien moet je eens goed met hem praten erover?
Hetzelfde met dat seks, hij moet dat niet meer van je vragen, dat is lullig. Ik denk dat het eens goed tot hem moet doordringen dat hij zich ook wel eens in jouw positie moet inplaatsen.

Voor je je werkplaats binnengaat zet je je gsm gewoon uit, dat niet doen is gewoon zwaar onverantwoordelijk… Vooral als je blijkbaar weet dat je vriend je wel eens zou kunnen opbellen.

Ik weet het niet. Dat je het je aantrekt van de seks, snap ik. Maar het is en blijft een jongen met hormonen.

@ Brod. Je hebt altijd goede reacties dus dit stelt me best wel teleur eerlijk gezegd.

1e. Wat heb ik er aan om NU te weten dat het zwaar onverantwoordelijk etc. is als ik mijn mobiel uitzet? Dus het is mijn eigen schuld dat mijn vriend maar blijft bellen, terwijl ik tegen hem heb gezegd dat hij me niet moest bellen?
Volgende keer zet ik mijn mobiel natuurlijk uit om dit allemaal te voorkomen. Het zit me gewoon het meeste dwars dat hij maar blijft bellen.

2e. Ja, het is een jongen met hormonen idd. Maar ik ben christelijk opgevoed, dat betekent dat ik geen seks voor het huwelijk mag. En ik vind het moeilijk om dat telkens tegen hem te moeten zeggen, terwijl hij zelf ook christelijk opgevoed is en hij het dus ook niet mag. Dus hormonen oke, maar rekening met mij houden is ook heel erg okee…

Ik wist toch ook niet van te voren dat hij me zou bellen… Ik verwachtte dat totaal niet.

Sorry als dit allemaal zo aanvallend overkomt trouwens. Niet bedoeld, ik zeg alleen waar ik het op vind staan.

Het is toch best wel logisch dat je je mobiel uit hebt staan tijdens een vergadering…

Inderdaad.

Gaaat het niet om mensen, mygod, die vergadering is bijzaak.
Het gaat om d’r vriendje dat hij niet luistert naar haar en niet door heeft dat hij bepaalde dingen niet moet doen.

Anyway, sommige mensen zullen het nooit snappen tot je misschien echt een keer kwaad wordt ofzo. Ik kan ook soms mensen 10x iets zeggen en pas als ik boos word, is 't van ‘hee ze is echt boos, misschien moet ik maar is kappen’

Ik zou echt een keer goed laten merken hoe gek je er van wordt. Ik snap best dat je je daar aan irriteert, als hij dan toch belt krijg je ook een beetje het gevoel dat hij niet naar je luisterde.

Vooral dat over seks vind ik een beetje respectloos dat hij het blijft proberen. Misschien is respectloos niet het goede woord, maar hij hoort respect te hebben voor jouw besluit om het niet te willen. Dat vind ik dus nog belangrijker om aan hem te laten merken dan de irritatie van het bellen, alhoewel dat ook gewoon gruwelijk vervelend is.

Een tip hoe je dat kan doen heb ik niet echt. Misschien zoals hierboven gezegd is echt goed boos worden, maar jij kent jouw vriend het best dus je weet misschien zelf wel wat helpt.

hehe, dankjewel. jij snapt het :slightly_smiling_face: dit probeer ik ook telkens duidelijk te maken.

@ calculatorchick, ik ga het er maar nog eens goed met mn vriend over hebben. bedankt voor de reacties waar ik wat aan had!

Ten eerste , zet je mobieltje dan af :’) , kom op!
Ten tweede : zeg gewoon nee? Je zit beide in die relatie en mss wordt het tijd dat je wat dominanter wordt en hem eens zegt waar het op staat.

Elke x als hij verder probeerd te gaan beeld je in HOEVEEL spijt je zou krijgen als je het nu doet meis je hebt maar 1 maagdelijkheid en weg is weg!
Jongen met hormonen ja dat hebben ze kan je helaas niks aan doen hooguit zeggen ga je daar maar even afrukken jij! hihi
En je telefoon volgende x gewoon uitzetten scheelt toch weer

Ik vind het ook raar van je vriendje, hij weet dat je in die vergadering zit dus moet dat ook rekening houden met jou. En hij moet zeker RESPECT voor jóú gevoelens en jóú wil hebben, dat vind ik nog wel het aller belangrijkste. En dat heeft hij op dit moment niet.

Zucht. Kan je het dan echt niet laten om me dat nog eens extra in te wrijven? Ja hoor, volgende keer zet ik mijn mobieltje uit, ik zou hem niet eens meer durven aan te zetten.

En dat over dat dominant worden… Ik heb er al zovaak iets over gezegd. Het lijkt niet te werken. Moet ik hem dan gaan slaan om dominant te worden? Ook niet de juiste manier denk ik.

Nouja; ik denk dat ik er allemaal nog maar eens rustig over na moet denken omdat die vergadering gewoon de druppel is die de emmer doet overlopen…

Nee is nee, en dat zal hij gewoon moeten accepteren.

Dat doet hij niet… het is gewoon zo ingewikkeld. Hij lijkt mijn ‘nee’ niet te horen, hoe boos ik ook word of hoe dominant ik ook tegen hem ben.