Irritaties

Hallo meiden,

Ondanks dat ik mijn vriendje erg lief en leuk vindt erger ik me echt dood aan hem.
Nu is ook zon moment dus dacht ik ga het delen met jullie.

Oke nu is het zo dat als ik niet kan afspreken gaat hij iets verzinnen zodat hij altijd boos word, dan zeg ik er wat van en dan heb ik het opeens gedaan.
Ik zal ff een voorbeeld geven.

Zo net hij appte hoi enzo en vroeg of ik kon komen om samen films te kijken en pizza te eten en super gezellig te doen.
Natuurlijk heb ik daar best wel zin in maar ik kan niet omdat ik morgen een wedstrijd hebt en ik dus nog een aantal dingen moet doen vandaag.
Nouja dikke discussie, zegt hij opeens wil je zondag wat doen.
Ik wil dat wel dus hij zegt dan gaan we naar de film super leuk.

Zegt hij 10 seconden later ohja ik moet werken, nouja jammer maar kan gebeuren.
Zegt hij ik kan het wel afzeggen zodat ik met jouw naar de film kan, maar daar heb ik geen behoefte aan.

Wat!!
Dus ik vraag van bedoel je nou dat je liever werkt dan met mij naar de film te gaan?

Zegt hij ja, WTF man
Dus ik zeg van nouja lekkere naai streek eerst zeggen dat we naar de film kunnen en dan snel afzeggen omdat ik alleen vanavond niet kan afspreken.

Zegt hij nou zo voelt dat dus doei

En nu zit ik op de grond echt van WTF ga niet zo doen.

Hij word altijd zo snel boos. Hebben jullie dat ook laat het me weten
Ook als je tips hebt hoor ik het graag.

Oké dit is behoorlijk kinderachtig. Mag ik vragen hoe oud jullie zijn?
Als hij dit vaker doet moet je eens een gesprek met hem aangaan. Uitleggen dat het heel vervelend is als hij zo doet en ook onwijs kinderachtig.
Kunnen jullie niet na je wedstrijd afspreken?

Dit is inderdaad wel heel erg kinderachtig, ik herken het wel een beetje in mijn ex-vriend die ook een jaar jonger was. Zodra ik aangaf dat ik niet kon, bedacht hij wanneer hij wat te doen had want dan kon hij ook even laten zien dat niet alles voor mij aan de kant gezet werd. Erg jammer en kinderachtig.

Ik snap dat het je irriteert dus ik zou het gesprek met hem aangaan, vooral niet toegeven en tóch vanavond gaan omdat je hem anders teleurstelt. Als hij zo kinderachtig doet verdient hij dit niet. Praat met hem.

We zijn beide 15 maar ik ben ouder een half jaar, ik zal het er met hem over hebben dank jullie wel