Irritaties/twijfels

Soms als m’n vriend droog doet denk ik gelijk dat er iets is. Nu heeft hij bijvoorbeeld de “(L)mijn naam” weg gehaalt… Ik heb geen idee waarom.
Ik twijfel dus weer gelijk. En vragen vind ik dan weer raar…
Wat moet ik doen? Zou er dan toch iets zijn?

Zeg tegen hem dat je het rot vind of vraag of er iets is. Ga niet teveel nadenken in je eentje, daardoor maak je de dingen waarschijnlijk erger dan ze zijn. Ik spreek uit ervaring.

Toch zou ik het gewoon vragen. Je hebt een relatie, dan zou je (bijna) alles wel aan elkaar moeten kunnen vragen…

Als je niet kan vragen ‘waarom heb je je naam veranderd’ dan is er toch serieus iets mis met jullie relatie hoor…

vraag het hem

Wees duidelijk!
Vraag waarom hij je neem heeft verwijderd en zo ja, waarom?
Je hebt samen een relatie, en duidelijkheid is heel belangerijk.
Succes! x

Haha doe niet moeilijk. Je moet niet om elk dingetje gaan twijfelen, en al helemaal niet om zoiets kleins als een MSNnaam. Dan is er niks aan de hand. Als er iets is; zegt hij het wel. Hij houdt van jou hé, niet van een ander. Anders was ie niet met je (:

gewoon ff vragen.

Niet iedereen kan iedere dag 100% gezellig zijn. Als er echt iets aan de hand is volgens jou dan is het het slims te vragen hoe het met hem gaat of of er iets aan de hand is.

Bij mij is het andersom. Mijn vriend heeft op hyves staan: *Naam* (L) *Naam*. Hij zei tegen mij dat ik dat ook moest doen. Zo gezegt zo gedaan.

Totdat ik er op een gegeven moment aan irriteerde. Want die naam stond zo lang qua letters, dus heb ik het er uit gehaald. Mijn vriend vroeg ook aan mij waarom ik dat deed, hij dacht natuurlijk ook dat er iets negatiefs achter zat. En trok hij ook zijn twijfels. Maar ik heb hem gewoon duidelijk gemaakt dat hij dat niet gelijk moet denken en waarom ik het precies heb weg gehaald.

Als je het gewoon vraagt aan je vriendje, en met hem er over praat. Zul je heus wel merken dat er niks achter zit.

^^ dat jongens ook zo kunnen doen…hihi.