Irritaties op school

Misschien hebben jullie ze ook wel, irritaties op school.

Welke irritaties hebben jullie?

Een paar voorbeeldjes:

• Leerling die 1 minuut te laat komt, melden! Docent die 10 minuten te laat komt, sorry, sorry!
    Oftewel docenten mogen wel te laat in hun les komen. Grr.
  • Docenten mogen wel zoveel koffie drinken als ze willen. Leerlingen mogen amper een slokje water drinken op de wc. Zo irritant!

Wat denken jullie ervan?

Tja, het is wel irritant, maar er zijn ook verklaringen voor.
Als een docent te laat komt, dan kan hij of zij zich moeilijk melden. Natuurlijk is het niet netjes, maar er is niks aan te veranderen.

De reden dat ze koffie drinken, is omdat ze veel aan het woord zijn en pas na bijv. 2 lesuren pauze hebben.

Ik ben zelf docent geweest, dus ik begrijp de struggles van een docent nu beter dan vroeger.

Van die mensen die constant vragen om een pen, maar die vervolgens nooit teruggeven… :dry:

Mensen die in de pauze bij je gaan smeken om eten waardoor jij vervolgens honger hebt, omdat je een deel van je lunch hebt afgestaan.

Docenten die denken dat ze grappig zijn (al is dit eerder triest dan irritant).

De trap die je op moet voor een lokaal, waardoor je hijgend de klas binnenstapt.

Genoeg irritaties? :slightly_smiling_face:

Dit zijn mijn irritaties (ik zit nou trouwens in de 2e en ga na de zomer naar de 3e)

• Als je te laat komt zijn er altijd wel mensen die dan persee moeten roepen TE LAAT! Dan denk ik, ja dat wist ik ook wel
  • docenten die doen alsof ik dom/achterlijk ben
  • dat we ALTIJD buiten moeten gymmen maakt niet uit welk weer het is
  • invallers die niet weten wat we moeten doen
  • heel veel uitval achter elkaar en dan niet naar huis of van het schoolplein af mogen
  • de meeste eerste jaars
  • nablijven voor bullshit
  • wiskunde
  • Eerstejaars met grote rugzakken op de trap.
  • Mensen die midden op de gang ineens stil gaan staan.
  • Mensen die voor je kluis of tegen je kluis staan.