Irritaties bij spreken

waar irriteren jullie je aan bij mensen als ze praten?

(bv. dat ze hun zeggen ipv zij)

Ik vind het dodelijk irritant als mensen je niet aankijken als je tegen/met ze praat.

Bij mij hangt het er eerder vanaf, wíe het zegt ipv wat

ERGEREN mensen, niet irriteren.

En mensen die ‘zeuven’ zeggen ipv ‘zeven’.

Als het lijkt dat ik tegen lucht sta te praten.
Dat heb ik dus altijd.

dat heb ik ook, of als ze de hele tijd wegkijken -.- ik had vroeger een meisje in mn team die keek altijd naar je haar als ze praatte, dus ik dacht altijd dat mn haar gek zat ofzo haha

Inderdaad als mensen je niet aan kijken, als ze de hele tijd hun zeggen, ipv hen of zij. En als zeggen: ‘Ja, Pietje deed ook al zo stom vandaag’. Dan denk ik dus ik doe ook stom? En dan vraag ik dat, neeee, zo bedoel ik het niet.
Nou zeg het dan ook niet XD.

Aan mensen die ‘na’ zeggen als ze ‘naar’ bedoelen
bv. Ik ga na huis, ipv. Ik ga naar huis
En aan mensen die ‘naar’ zeggen als ze ‘na’ bedoelen, jup… omgedraaid dus.
bv. Ik ga daarnaar sporten ipv. Ik ga daarna sporten.

gruwelijk. :zipper_mouth_face:

ik erger me der aan als mensen zegen : me eigen
of idd hun ipv zij
of dat ken ik niet ipv dat kan ik niet
Of dan jou ipv jij
al die Verschrikkelijke fouten in zinnen gewoon:D

ik verbeter mensen ook dan steeds:P ik weet dat het irritant is maar ik moet het gewoon steeds doen

jaaaaaaaaaaaaa dat heb ik ook! sjonnie en anita stijl ofzooo
dat soort mensen zeggen ook heel de tijd meis, meid, meissie of wijffie, vind k zooo irritant -____-

HEEEE POESS :nauseated_face:

ik haat het gewoon als er weer op straat geroepen wordt door zulke tutjes van: ‘oke doeg hou van joooooouuuuw!’ en dan heel schreeuwerig en aanstellerig xd

maar ik vind het op zich best wel lastig om mensen de hele tijd aan te kijken, maar gelukkig is het niet zo erg dat het opvalt…

en inderdaad dan van ‘hun’ enzo.

ow wat ook irritant is, is dat zo’n jongen je dan gaat checken tijdens het gesprek of steeds met zijn ogen afdwaalt naar je tieten -.-

hahaha ja vet irritant!
bij mij op stal paarden is een jongen en die kan geen normalen nl zin uitspreken zonder zohn irritant woord te gebruiken en dat is dan al 29:S
En als ik zeg dat die verkeerd nl spreek dan krijg ik als dom antwoord:
‘Ja Wijffie ik ken der niks oan doen, ik ben een ras Amsterdammer’ met accent en al!
Ja hoor ik woon ook al mn hele leven in amsterdam en ik spreek toch ook niet zo dom:P
FRUSTRATIES :stuck_out_tongue:

dat heb ik bij zo’n leraar op mijn school -.- nastyshit

even groot dan hij
groter als mij
hun als het zij moet zijn

mensen die heel slo oo m spreken
mensen die verhalen niet af maken
mensen die de hele tijd praten maar niets vertellen

Zoals al die domme turkse jonges bij mij in de bus zeggen:
Nigaaa of Gangstaa of een van die overdreve uitgesproke dingen manmanman >< die voele zich egt veel of zo van die dinge als Ga je moeder neuken! of Ga je vader pijpen ! >< zo van die domme onzin…

dat laatste idd… dat ze niet ‘to the point’ komen, heb ik zelf ook vaak (dat ik er heel veel overheen lul) maar vind het toch irritand.
doet me trouwens denken aan een geweldig filmpje van jochem myjer
vanaf 1:45
http://www.youtube.com/watch?v=_UjJlFSTu2s

Niet me aankijken tijdens gesprek.
Ken/kan.
Me/mijn.

Vreselijk.
Zeg niet dat ik altijd alles perfect toe, maar sommige dingen doen mensen te veel.

dat filmpje zegt echt precies wat sommige mensen in het echt doen

Ik kende iemand met een halve sissel bij de s, maar dan tergelijkertijd moeilijkheden bij andere letters.
En haar naam was Steffy Expeel, ik ga er geen tekening bij maken.

Drom noemden we haar ook teffy jejoue, het arme kind.
-De goeie oude tijd-