Irritaties bij ortho

Hay!

Ik geloof dat bijna iedereen hier een beugel heeft, dus bij deze een ‘‘Irritaties bij ortho’’ topic.

Ik vind het altijd kei vervelend als je je dan aangemeld hebt, je gaat zitten (overvolle zaal, mensen die je dan zo aankijken enz.) wacht je 10.000.000 jaar, en ben je pas aan de beurt. En dan zie je mensen opstaan en gaan, die zelfs later dan jou waren. :dry:

& wat zijn jullie irritaties, ben benieuwd? :grin:

Oh ja de ortho :stuck_out_tongue:
-lang wachten, soms gelijk geholpen
-afspraken maken, ze wilden telkens rond schooltijd een afpraak plannen

Verder niets

Het feit dat het de ortho is, is al erg genoeg :’)

Bij mij gaat dat draadje dat je na je beugel achter je tanden krijgt, altijd los. En dan elke keer als ze er wat nieuwe lijm opsmeren zeggen ze ‘ja en nu geen harde dingen meer eten he?’

sure. :dry:

Owja, de ortho :grinning_face_with_smiling_eyes: Daar ben ik (mooi) van af.
Het wachten vond ik inderdaad irritant, maar bij de ortho die ik had hebben ze wifi dus dat is wel chill. Verder vond ik het nieuws dat ik de hele tijd een maand langer mijn beugel zou hebben heel irritant.
Maar de ortho die ik had, is heel aardig. Haar mis ik zelfs een beetje haha

Bij mij gaat het draadje wel eens prikken en dan gaan ze helemaal chagrijnig doen dat het mijn eigen schuld is, like wtf.

Dat het 3G bereik in de wachtkamer echt belabberd is.

Ik vond het vroeger altijd super irritant dat ze tegen je gingen praten terwijl ze in je mond zaten te frunniken en dat je dan eigenlijk antwoord moest geven, maar dat dat dus niet kon :’)

dit ja :’)

irritante pijnlijk zittende watten in je mond douwen en van die bitjes er met bruut geweld uittrekken.
voor elk klein dingetje een nieuwe afspraak maken, dus als ik er was en er was een stukje draad los er niet gelijk even een druppeltje lijm op doen maar gelijk een hele nieuwe afspraak moeten maken waardoor ze weer vijfendertig euro rijker zijn.
de vreselijk uitlopen de pauze’s.
de vreselijke trutten die daar werkten.

Als ze een stinkadem hebben en dan lekker lang boven je hoofd gaan hangen.

dat je lip er ALTIJD tussen zit… :rage: :dry:

ohja, en de stinkadem… blegh

ja dit

bij mij was er zo’n nieuwe assistente en ze kreeg het draadje maar niet goed, blijft ze proberen en proberen, lag mijn hele wang open :confused:

En dat draadje achter mijn tanden gaat de hele tijd los, dus heb ik het nu maar opgegeven hahah

De assistentes. Die hebben mij echt nachtmerries bezorgd.

Ik ook, zo blij mee :upside_down_face:

Eén keer heb ik 45 min in die wachtkamer gezeten, waren ze me vergeten. Terwijl ik nog 2 keer terug was gegaan om te zeggen dat ik er nog steeds zat.

En verder had ik altijd zo’n mens wat me af liep te zeiken. Terwijl mijn tandarts zei dat alles er keurig uit zag. :rage:

dit

Ik vond de ortho altijd hartstikke gezellig! :grinning: Was ook niet zo’n grote praktijk, dus het was niet zo massaal en iedereen daar was lief en leuk. Ze hebben daar ooit nog een speciale kleur elastiekjes voor blokjes besteld omdat ik die zo graag wilde. :’) Een vriendin zat bij dezelfde en we planden de afspraken meestal tegelijk. :grinning:

Dit, áltijd!

Dit had ik ook altijd, ‘ja dit en dat moet je wel beter reinigen hoor!’. Ja logisch dat het niet helemaal schoon was, ik zit niet 24 uur per dag mijn tanden te poetsen?

Ik ben 18 en ik heb nooit een beugel gehad ^^