hoi,
Ik denk niet dat iemand me hier echt mee kan helpen. maar ik wil gewoon effe me hart luchten en kijken of ik nou gek ben of niet.
Nou een paar maanden geleden begon een goede vriendin mij ploteseling te negeren. ik nam er geen acht op en het leven ging voor mij gewoon door, (dit is niet de eerste keer dat ze het doet) ik dacht zoals gewoonlijk volgende week praat ze waarschijnlijk wel weer tegen me.
2 maanden praat ze nog steeds niet met me omdat ze boos op me is (?).
het leuke daarvan is: ik heb geen idee waarom. ik heb het aan het vriendin gevraagd en die zei: dat ze boos op me was omdat ik een keer heel bot tegen haar deed(?). ik weet 100% zeker dat het niet zo is.
door deze ruzie is de sfeer in het groepje voor mij al verschrikkelijk verpest. want zij was de oudste en dus de soort van ‘leider’, waardoor zij bepaalt wie er wordt afgesloten in het groepje.(ik dus)
in de pauzes heb ik er geen problemen mee, want dan neem ik soms gewoon mijn boek mee.
maar volgende week gaan we naar londen op excursie.Dan moet je wel mensen hebben waarmee je optrekt vooral als we mogen gaan winkelen enz.
helaas heb ik geen heel erg goede band met de kinderen van mijn klas dus hun zijn geen optie.
verder ken ik wel mensen van andere andere klassen maar, niet waar ik binnen een paar dage een band mee kan opbouwen. zodat die excursie super leuk wordt.
ik vind dit egt super lullig
ik heb der net gesproken en haar gevraagd wat er aan de hand was, maar ze zei dat er niets mis was.
het feit dat ik al met haar heb geprobeerd te praten is al echt een wonder.
want dat doe ik normaal gesproken nooit als ik ruzie heb met iemand (eigenlijk heeft zij ruzie met mij)
mijn vraag is nu: wat moet ik vredesnaam gaan doen als we naar londen gaan. ik wil niet in mijn eentje gaan winkelen en ben echt niet goed in nieuwe vrienden maken