irritatie

hoi,
Ik denk niet dat iemand me hier echt mee kan helpen. maar ik wil gewoon effe me hart luchten en kijken of ik nou gek ben of niet.

Nou een paar maanden geleden begon een goede vriendin mij ploteseling te negeren. ik nam er geen acht op en het leven ging voor mij gewoon door, (dit is niet de eerste keer dat ze het doet) ik dacht zoals gewoonlijk volgende week praat ze waarschijnlijk wel weer tegen me.

2 maanden praat ze nog steeds niet met me omdat ze boos op me is (?).
het leuke daarvan is: ik heb geen idee waarom. ik heb het aan het vriendin gevraagd en die zei: dat ze boos op me was omdat ik een keer heel bot tegen haar deed(?). ik weet 100% zeker dat het niet zo is.

door deze ruzie is de sfeer in het groepje voor mij al verschrikkelijk verpest. want zij was de oudste en dus de soort van ‘leider’, waardoor zij bepaalt wie er wordt afgesloten in het groepje.(ik dus)
in de pauzes heb ik er geen problemen mee, want dan neem ik soms gewoon mijn boek mee.
maar volgende week gaan we naar londen op excursie.Dan moet je wel mensen hebben waarmee je optrekt vooral als we mogen gaan winkelen enz.

helaas heb ik geen heel erg goede band met de kinderen van mijn klas dus hun zijn geen optie.
verder ken ik wel mensen van andere andere klassen maar, niet waar ik binnen een paar dage een band mee kan opbouwen. zodat die excursie super leuk wordt.
ik vind dit egt super lullig
ik heb der net gesproken en haar gevraagd wat er aan de hand was, maar ze zei dat er niets mis was.
het feit dat ik al met haar heb geprobeerd te praten is al echt een wonder.
want dat doe ik normaal gesproken nooit als ik ruzie heb met iemand (eigenlijk heeft zij ruzie met mij)
mijn vraag is nu: wat moet ik vredesnaam gaan doen als we naar londen gaan. ik wil niet in mijn eentje gaan winkelen en ben echt niet goed in nieuwe vrienden maken

Goed gesprek aangaan met je ‘vriendin’ en het anders heel leuk maken voor jezelf in Londen (:

Oké dat klinkt echt als een bitch…

je kunt toch gewoon vragen aan een groepje meisjes of je met hun kan winkelen? je hoeft heus niet een band met ze te hebben, praat wat mee over kleding etc dat komt toch heus wel goed! Maak er wat leuks van.
succes

Inderdaad, London is een indrukwekkende stad. Je kunt je daar echt wel in je eentje vermaken.

je moet gewoon naar die vriendin van je toe gaan en zeggen. ‘Wat is er nou echt’? want ze moet een reden hebben waarom ze je negeert. Zelf heb ik dit ook gehad met een goede vriendin van me, plotseling ging ze me negeren. ik had net als jou het gewoon gelaten en toen later vroeg ik wat er aan de hand was & toen hadden we het weer soort van goed gemaakt, maar toch ga ik niet met haar om ivm dat ze is heel erg is veranderd en dus geen zin om aan te passen.
oké je moet gewoon proberen om met haar te praten, goed te praten. niet via msn hyves facebook ofso & maybe kan je het dan goed maken voor dat jullie nar londen gaan en kunnen jullie samen met dat groepje.
:slightly_smiling_face:

bedankt voor jullie reacties :slightly_smiling_face:
eeuhm ik denk niet dat ik met haar ga praten ik heb het al geprobeerd via msn en ze deed verschrikkelijk moeilijk. du heb ik zo iets van laat maar zitten dan.

ik ga et gewoon proberen leuk voor me zelf te maken. en haar gewoon laten zien dat ik niet met haar bevriend hoef te zijn.

Als je op excursie bent kun je altijd nog met andere mensen om gaan, als ze je hard gaan negeren. Er zijn altijd wel mensen waar je wel terecht kan hoor!

En daarom heb ik zoveel jongens vrienden, die zijn zo lekker simpel en anti-drama x]

Maar mensen kijken echt niet raar op hoor als je gewoon met ze begint te praten. Veel mensen denken dat dat wel zo is maar 9 van de 10 vindt het gewoon gezellig en spontaan. Dus mijn tip; Maak het leuk in Londen en laat je so-called vriendin met haar drama lekker links liggen.

Als ik jou was zou ik gewoon met een ander groepje meelopen!
Ik heb ook zoiets gehad toen ik naar Italië ging: We gingen met een klein groepje waarvan ik maar een paar meiden kende, en 1 daarvan was een vriendin van mij.
Maar die vriendin liet me in Italië helemaal stikken, ik had zoiets van: “Ach ja, zal wel” dus ik ben steeds met een ander groepje meegelopen. Uiteindelijk was het hartstikke leuk en ik heb er leuke vriendinnen aan overgehouden! =)

idd :grinning_face_with_smiling_eyes:
&derest ja; gewoon lekker praten en dingen vragen, niemand gaat je ego aankijken hoor

Ik zou haar gewoon laten zitten.

Trek gewoon eens met mensen op waar je niet zo veel mee hebt, maar die je wel aardig lijken. Dan kan je positief verrast worden, terwijl je weet dat zij je teleurstelt!