Irritatie op school

Wat vind jij nou écht irritant op jouw school?

Ik vind het heel erg irritant dat (bijna) de hele school mijn naam weet en dan de hele tijd mijn naam gaan roepen enzo. En dan draai ik me om en dan ken ik die mensen niet eens. Heeel veel mensen doen dit. Ik vraag me al een paar jaar af waarom ze dat doen. :stuck_out_tongue: Toevallig omdat ik Chinees ben.
En natuurlijk de mensen die ‘ching-chang-chong’ zeggen. Sorry, maar ik weet écht niet wat dat betekent.

En verder zijn er ook van die wijven die elkaar ‘lekkerding’ of ‘hunk’ noemen en heel lang omhelzen.

En in de pauze heb ik mijn benen zeg maar gestrekt en dan doen de mensen er geen moeite mee om even eromheen te lopen, maar ze hoppen er gewoon overheen x’D & we hebben echt heel veel prullenbakken, dus ik knal er elke pauze tegen een aan

Nu jullie :slightly_smiling_face:

ik vind die kut bruggers irritand :slightly_smiling_face:
die je altijd in de wegstaan
maar heb lekker ellebogen en schouders
waar ik ze mee weg duw / smijt
hou ik van :slightly_smiling_face: kut bruggers
DIEEEEEEEE

upje :stuck_out_tongue:

Haha van die wuppen die, als het pauze is, keeeeeei snel naar beneden rennen om een bankje te krijgen! =| Dohh. Of dat ze ruzie gaan maken om stoelen. x( En bij ons zijn er ook van die groepjes wuppen, en dan is er altijd één zielig wupje die gepest wordt =[ Echt sneu.
Wuppen zijn gewoon stom ^^ Ze worden ook steeds brutaler! Dohh. Toen ik in de brugklas zat keek ik op tegen grotere mensen =o Nu douwen die wuppen je gewoon omver =| Tss!

Loserige derdejaars. Ik heb niks tegen derdejaars maar ik heb gewoon ervaring met een stel loserige derdejaars, dusse met de nadruk op ‘loserig’. Dat zijn van die meiden waarvan 1 of 2 een hekel aan je hebben en de rest (6 ofsow) gaan lekker meedoen en ze schelden je uit terwijl ze je niet eens kennen. Hoezo geen leven?? Nou ja, daar erger ik me dus aan…
En ik erger me aan vragen die in het examen wel voorkomen maar waarvoor je nooit hebt kunnen leren omdat ze niet in je boek staan. :frowning_face: DAMNIT dat is pas vervelend
En ik erger me aan het feit dat ik stress vanwege die f*cking examens. oeps ik ben niet aan het schelden hoor… :flushed:

Ik heb geen bruggers op mijn school :smirk:

Van die wijven die je echt TE arrogant aankijken vind ik irritant

please… leg me uit wat wuppen zijn?? :grinning: Klinkt wel grappig xD

Ohh nog meer frustratie:

de fietsenrekken >< Ik kan mn fiets nooit kwijt! Echt stom.

Mijn school is wel chill :stuck_out_tongue:

ik irriteer me mateloos op school, gewoon om hoe de lessen gegeven worden en alles er zit totaaaaal geen structuur in en we worden overal heen geschopt dan weer theorie dan weer praktijk… dus nu zeg ik gewoon wanneer ik dit en dat wil doen… al zijn ze het er vaak niet mee eens… moeten hun maar niet zo onduidelijk zijn! & dan dat ik volgend jaar 3 stageperiodes heb in plaats van 2!! en ik ben écht niet van plan een jaar langer erover te doen want ik vind die opleiding nu 3x niks meer… maar ik heb nog wel lekker een jaar om te bedenken wat ik wél wil doen!

Irritante gillende meiden. “Hi gorgeous!!” *ongelooflijk overdreven knuffel

Op dit moment doe ik eindexamen maar de bruggers zijn erg irritant, ze rennen de trap af, en dan staan ze ineens stil maar ik duw ze altijd weg met mn armen.

dat ik een nieuw rooster heb en die heel erg suckt.
9.00 tot 16.30
en ik maar 2 x pauze heb?
I’m dying over here!

een vriendin van mij had 5x 9 uur dus elke dag van half 9 tot 5

dat is al helemaal kut.
ik moet dan eigenlijk niet zeuren want ik hoef maar 1x per week naar school xD

Pff, waar moet ik beginnen…
Op mijn school is het echt een bende, wij zijn de eerste die competentie gericht onderwijs krijgen, met als resultaat dat in de 2 jaar dat ik met deze opleiding bezig ben ze de manier van lesgeven & beoordelen enzo al 4x hebben veranderd en de leraren zelf niet eens weten waar ze aan toe zijn!
De leraren raken altijd alles wat je hebt ingeleverd kwijt
We worden helemaal niet voorbereid op examens
Volgende week moeten we met school een dagje naar brussel, museums kijken en naar het europees parlement, en ik moet perse mee, ookal heb ik dan eigelijk theorie examen, nu kan ik pas over een maand opnieuw op omdat ik perse mee moet! Vooral heel dom omdat ik een detailhandel opleiding doe, wtf heeft dat met museums en het europees parlement te maken?
We hebben 2 nutteloze uren iedere dag, echt tijdverspilling!
Als leraren een keer wel lesgeven houdt dat in dat ze samenvattingen uit het boek op het bord overschrijven

Dus om een lang verhaal kort te maken, roc sucks! Ga er niet heen!

Ja vind je het gek ?ik zit ook in de brugklas en had laatst met zo’n wijf uit de 3e ruzie… aarhg die wijfen denken echt dat ze alles zijn. >.< Maargoed ik laat me echt niet omver duwen hoor 0__o

Ik hou best wel van m’n school =)
Niet de lessen dan, maar verder wel xP
Alleen dat de wc’s altijd zo vuil zijn en dat er nooit toiletpapier is. En dat we voor gym altijd VRE-SE-LIJK stomme testen moeten doen (maar onze leerkracht is dan ook een stomme eikel).
En dat we van onze titularis nooit eens mogen lachen (Duh, natuurlijk doen we dat wel) en dat hij zo lelijk is. En dat er veel te weinig banken op de speelplaats zijn om op te zitten en je ook niet op elkaars schoot mag zitten en je lief niet mag aanraken (ik heb nu wel geen vriend, maar toch x’D) en dat je niet op de grond mag zitten.
En dat we alleen een stenen speelplaats hebben en niet zo’n leuk ‘veld’ met gras.
En dat je geen topjes zonder mouwen mag dragen, WTF.
GOD’ toch wel wat xP

Oja, en elke pauze zitten een paar wijven tegenover ons en dan roddelen ze (meestal over mij). Ze denken dat ik het dan niet zie dat ze me de hele tijd aankijken en dan iets in elkaars oor fluisteren. Als ik ze heel gemeen aankijk, gaan ze heel ‘lief’ lachen. Echt ziek.

& in de pauze moet iedereen op de grond zitten. Dat is nu al meer dan 2 jaar zo. Onze school besteedt al het geld aan nutteloze dingen. Koop ipv die troep dan stoelen ofzo.
De buitenkant van onze school is helemaal van glas (nieuw gebouw) en de anderen scholen komen dan met namen als ‘de glazen kooi’.

Ik heb echt heel veel klachten :stuck_out_tongue:, maar ik ben niet de enige. De vorige schoolkrant staat helemaal vol met klachten xD

het allermeeste heb ik een hekel aan mensen
die je eigenlijk niet kennen maar het toch nodig vinden
om je arrogant aan te kijken.