Irritatie na zoutscrub

Mijn vorige scrub was op dus kocht ik een nieuwe bij van Kruidvat Natures (zoutscrub met grapefruitgeur). Nu ik het vandaag gebruikt heb zijn m’n benen helemaal rood en vol met vlekjes en puntjes enzo!! Het voelt ook heel branderig aan en ziet er natuurlijk niet uit :’) Komt dit omdat ik een zoutscrub gebruik of denken jullie dat ik allergisch ben voor alleen deze? Ik had er altijd eentje van de tuinen die wat fijnere korreltjes had en daar heb ik nooit problemen mee gehad.

Alvast bedankt (:

-

Oh oké dankje Mew_Mew. Ik ben gewend het een beetje hard te doen omdat mijn vorige scrub dus veel zachter was en ik altijd een washandje gebruik ipv scrubhandschoen (:

Het kan zijn dat je idd allergisch bent voor een bepaald bestanddeel. Kdenk dat het komt door wellicht de zware parfumering aangezien het ruikt naar grapefruit ofzo. Volgens mij was er veel chemisch spul voor nodig om het zo te laten ruiken en die van de tuinen is more natural.

Volgens mij scrub je te hard

meestal zeggen ze op de verpakking dat je het eerst op een klein stukje been arm of zoiets moet uitproberen, dus het kan idd dat je allergisch bent, nietmeer gebruikengewoon?..

Koop Lush spul, zit tenminste geen gif en andere vieze dingen in.

Ja Lush is heel erg goed Die Gebruik ik Ook! Nooit Problemen mee gehad

Dank jullie wel voor de reacties. ik heb het vanochtend nog een keer zachtjes gedaan en toen kwamen er wel rode vlekjes maar veel minder. Ik denk dat ik toch een andere scrub ga kopen van Lush of de Tuinen ofzoiets. (:

Lush heeft hele goede natuurlijke scrubs!
En ze ruiken ook heel lekker.