Irritante zwembandjes!

Hoiihoii!
Ik hoop dat ik dit in de goede categorie geplaatst heb?
Mijn vraag is namelijk of iemand dit herkent en een tip heeft om die zwembandjes kwijt te raken…
Ik fitness nu al een tijdje, mn benen, buikje, alles wordt wel al minder, slanker, mooier gevormd, maar mn zwembandjes lijken te blijven zitten als t ware…
Ik doe veel soorten oefeningen, ook die speciaal voor zwembandjes weg te werken…
Maar serieus, dat is echt t enige wat niet helpt! :frowning_face:
Dus als iemand hier wat op weet, kom maar op, ik heb thuis ook genoeg tijd er voor, desnoods tijdens GTST, ook goed…
Maar een tip om een bepaalde oefening te doen (meerdere mag zeker ook!) zou ik zeer op prijs stellen, want nu t herfst en winter gaat worden wil ik binnenkort nieuwe kleren kopen, maar dan wel mn echte maat, ik heb van mezelf maatje 34 in broeken, en alleen door die zwembandjes moet ik maatje 36 aan… Shame!
Ik eet gezond verder, fitness 3x per week, maar wil gewoon net wat meer tips voor die zwembandjes, die ik gewoon thuis kan doen…

Thnx alvast! ^^

ik denk persoonlijk dat je (al) lang geen maat 34 meer hebt maar dat je gewoon, omdat je lichaam wat veranderd (bredere heupen krijgen is heel normaal, er moet toch ooit ruimte komen om een kind te baren?) maat 36 hebt.
maat 36 is btw super slank! en dan heb je echt niet “opeens” dikke billen/heupen/bovenbenen.
blijf doorgaan met fitnessen en aan je bovenbenen en buik werken. zo worden je “zwembandjes” (die in mijn ogen echt wel meevallen maar omdat je je er zo op fixeert enorm lijken en niet lijken weg te gaan) vanzelf wel wat minder.

natuurlijk ken ik jou persoonlijk niet, en weet ik niet hoe je er uit ziet, maar ik denk persoonlijk dat het dus allemaal wel mee valt :slightly_smiling_face: blijf broeken kopen in maat 36 en blijf doorgaan met sporten, dan komt het wel goed :stuck_out_tongue: accepteer gewoon zoals je bent :slightly_smiling_face:
wanneer je juist broeken te klein gaat kopen krijg je juist van die vetheuveltjes die over je broeken gaan puilen xD

ik heb ook maatje meer maatje 40 soms 42
ik kan ook moeilijk begrijpen dat ik maatje meer heb ik maat je M gewend
niet dun maar ook niet te dik gewoon middel maatje
en me broek 38 nu onderhand 40 ik kan zo slecht accepteren dat zo is
als je ouder word moet toch gaan opletten wat je eet
ik dacht altijd ik kan toch niet dikker worden ik kan makkelijk veel eten

Dat heb ik ook nog steeds, ben 10 kilo afgevallen heb nu maatje 34/36 maar die zwembandjes blijven toch altijd een beetje.
Gewoon minder strakke kleding dragen of figuurcorrigerend ondergoed. (bijvoorbeeld van de hema)

Ik wil je hierbij sterk afraden om op jonge leeftijd figuurcorrigerend ondergoed te gaan dragen. Heb van meerdere mensen gehoord, die er verstand van hebben, dat figuurcorrigerend ondergoed je spieren sloom en lui maken. Dus dat het later dan ook makkelijker gaat flubberen allemaal.

VB: mijn moeder droeg op haar dertiende al corrigerend ondergoed voor haar buik, en hoe ze ook sport, en doet. Haar buik is nooit strak geweest, en ze krijgt hem ook niet meer strak!

dat is meestal gewoon je figuur, je kan nog zo dun zijn maar zelfs de dunste mensen hebben soms nog van die ‘zwembandjes’

Iedereen heeft wel van die zwembandjes. Ook ik, en ik krijg ze ook niet weg.
Jammer maar deal with it.

oooooooh, die zwembandjes.

en ik denken dat dit een topic was over iemand die niet kon zwemmen en daarom zwembadjes aanmoet…

Nou, iedereen… Ik heb ze niet. Met broeken heb ik maat 28, dus ben wel breder dan de topicstarter, maar ik heb geen zwembadjes. Maar zoals je al zei, deal with it, het heeft gewoon met je figuur te maken.

Levi’s heeft trouwens broeken (Curve ID), en dan meten ze je helemaal op en dan kijken ze naar de verhoudingen van je heupen met je taille. Als ze het goed doen geven ze je een broek die goed aansluit, en waarbij je dus geen vet over je broek hebt hangen.

Ik heb precies hetzelfde als jou ik doe al ongeveer 2 jaar oefeningen daarvoor en het helpt gewoon niet toen heb ik het opgegeven.

Het enige want helpt tegen zwembandjes is cardio. Skeeleren, hardlopen. Maar dan moet je nog geluk hebben, zwembandjes zijn het allermoeilijkst om van je lichaam af te krijgen!

Sorry voor het enorm lange wachten van mijn reactie, maar er was iets met GS dat ik niet kon inloggen, dat deed ie gewoon niet…
Thnx voor de reacties, ik heb ze natuurlijk al vanaf de eerste dag gelezen ^^
Ik moet eigenlijk echt van die zwembandjes af want ik heb soms kleding gezien waarbij ik echt voor schut zou lopen met zwembandjes…
Ik kan kleding niet aanpassen aan me lichaam, want ik erger me gewoon aan die krenge :stuck_out_tongue:

Ik ben niet t type die stopt met eten want ik hou van eten, dus ik zal noway geen anorexia krijgen, om jullie even gerust te stellen dat ik geen gekke dingen zal doen haha :stuck_out_tongue:

Heeft er nog iemand een tip bij wie oefeningen had die werkte, elk lichaam is anders, maar zou zo maar kunnen dat er een oefening bij zit die bij mij ook werkt, en proberen kan geen kwaad dus ik hoop nog op reacties… ^^

Reacties… wie heeft er wél werkende tips, die ik eventueel uit kan proberen? :stuck_out_tongue:

Sowieso geen ondergoed van de pieces / bjorn borg dragen.
Dat knelt bij (sommigen) ontzettend & daardoor lijkt het net alsof je heel veel ‘vet’
hebt bij je heupen. Ik draag hema boxers en die zitten een stuk beter omdat
het daar overal even strak zit :wink:

ik denk dat je gewoon geen maatje 34 meer hebt… je wordt altijd wel wat dikker als je ouder word door je vormen… dus als je nu maat 36 aandoet knelt het niet en heb je waarschijnlijk geen zwembandjes meer.

Ik snap niet dat je met maat 36 zwembandjes kunt hebben, weetje hoe klein maat 36 is! Volgens mij zit het meer tussen je oren. Het zullen iig geen enorme zwembandjes zijn.