Irritante ouders..

Heey,

Ik heb nogal vervelende ouders want ik wou eerst een navelpiercing nemen maar mijn ouders zeiden eerst ja maar opeens mag het niet meer…En de laatste tijd had ik heeel erge buikpijn toen ik ongesteld was dus ik vroeg aan me zus of ze aan me moeder wou vragen of ik aan de pil mocht en haar antwoord was natuurlijk : Nee er is kans dat je later dan minder vruchtbaar bent. wat nergens op slaat natuurlijk want dat is toch niet waar. van mijn vader mag het ook niet, ik dacht eerst om zelf een afspraak met de huisarts te maken maar ik weet niet waar ik het geld enzo vandaan moet halen.

xoxo

Van die navelpiercing moet je gewoon wachten tot je ouder bent… Geen andere optie.

En ik ben zelf niet aan de pil, maar de pil is toch gratis voor onder de 18? Dus je kan gewoon zelf een afspraak maken bij de dokter en dan krijg je het gratis…
Of je er minder vruchtbaar van wordt, ik heb geen flauw idee.

Waarom mag je die piercing dan niet?. Onthou ze dat ze eerst ja hebben gezegt, en je kan gewoon de pil gratis halen bij de huisarts. Maar, denk dat je van de pil niet ‘minder vruchtbaar’ word hoor. Bijna elk meisje zit aan de pil.

Je hebt verder geen irritante ouders hoor, denk eerder overbezorgt (: