Irritante mensen ^^

Heey ik heb zelf regelmatig last van irritante mensen die het leuk vinden mij te irriteren. Soms lach ik mee, soms ook niet omdat ik het dat heeeel erg vervelend vindt. Ik geef een vb: Ik fiets met 2 andere meisjes en die twee meisjes spannen samen en proberen mij met het fietsen de hele tijd te hinderen zodat ik er niet langs en en dat ik sloom moet gaan rijden xD. Weetje een keertje is leuk maar als je hun duidelijk hebt gezegd dat je het irritant vind doen ze nog niets :O. Dus ik ben zwaar gevoelig voor irritante mensen die aan je zitten etc. Hebben jullie nog tips zodat die irritante mensjes ophouden? xd

Geen aandacht meer aan geven. Want als ze niet willen luisteren dan moet het maar zo.

Negeren helpt meestal het beste. of gewoon niet meer met die meisjes fietsen?

eerlijk gezegd weet ik het ook niet zo goed, aangezien ik me constant erger aan andere mensen(A)

Geen aandacht aan besteden dan vinden ze het snel al niet meer leuk.

Argh, ken ik. Geen aandacht aan besteden nee.

haha oke maar soms is dat wel moeilijk omdat je zowat uit je vel springt :stuck_out_tongue:

Idd, maar negeren helpt echt het beste.
Heb ervaring :stuck_out_tongue:

Idd

gewoon mee blijven lachen of duidelijk maken dat je het echt niet meer leuk vind ik vind het soms ook wel grappig om te irriteren en hoe bozer iemand word hoe leuker het is dat moet je dus niet doen (als iemand het echt niet meer leuk vind stop ik wel hoor)

Juist gewoon negeren werkt het beste :'3

gewoon serieus denken dat ze heel kinderachtig zijn en negeren inderdaad.