Irritante, maar leuke jongen

Ik had eerst bijna wat met een jongen… Het was allemaal heel erg gezellig en leuk enzo, maar op een gegeven moment werd het me wat te serieus en besloot ik om het af te kappen omdat ik hem toch niet leuk genoeg vond. Hij vond het jammer, en zei dat hij me nog heel leuk vond e.d. maar goed, vrienden dan maar. We zien elkaar nu nog geregeld omdat we bij hetzelfde restaurant werken, en gaan daar gewoon nog normaal met elkaar om. Maaar op één of andere manier heeft hij er voor gekozen om opeens de player uit te gaan hangen en met ontzettend veel meisjes te gaan zoenen. Elke week hoor ik dus weer van: Oh heb je het al gehoord? hij heeft met die en die en die gezoend. - niet dat ik iets over te zeggen heb oid, maar het is niet leuk om te horen. En daarbij komt, ik vind het dus eigenlijk een loser (aangezien hij ook in ‘onze tijd’ toen het nog een beetje vaag vanaf mijn kant was, met andere meisjes heeft gezoend…) maaar ik vind hem dus ook nog leuk. En dus eigenlijk heb ik spijt omdat ik heb gezegd van: ‘ik wil niks met hem’, maar toch wil ik ook niks met hem. Maar het is gewoon lastig, want ik had hem laatst een week ofzo niet gezien en toen zag ik hem weer en mn hart maakte echt zo’n sprongetje en ik had echt iets van: aah wat is hij toch leeeuk! maargoed hij flirt er nu lekker op los met andere meisjes en dat vind ik dan ook weer niet leuk om te zien…

maar goed, sorry voor het lange verhaal, maar ik moest het even kwijt. :slightly_smiling_face:

Oh ja, enig idee waarom hij ineens de player uit gaat hangen? ik snap dat echt niet mja…

Je vind hem niet leuk genoeg anders hadden jullie wel iets gehad. Laat m schieten

lijkt net of stiekem toch gevoelens voor hem heeft
maar hoe hij zich gedraagt als een player gaat je toch te ver
of het is van jaloers maken of hij eenmaal een player

Het is idd vaag ja.
Mijn idee is, dat hij je jaloers probeert te maken door met andere meisjes te zoenen.
Als jullie eens met z’n tweeen zijn kan je het hem gewoon vragen, daar zijn jullie immers ‘vrienden’ voor.
Want als 't jou te serieus werd, dan heb je nu geen recht van spreken.
Als ik jou zo hoor, wil je niet dat hij met anderen zoent want je wil hem niet. Maar het doet je zoveel dat ik denk dat jij wel een relatie wilt.
Denk er nog eens over na, ga het risico aan en maak je geluk waar.

Ja, jaloers maken zou denk ik dan nog de meest logische verklaring zijn zegmaar. Want laatst was ik met een andere jongen aan het praten (niet eens flirterig, maar gewoon normaal praten) en dan is het meteen van: hee hoe ken jij hem dan? en dan beetje negatieve dingen over hem zeggen enz. over iemand anders vroeg hij ook wat ik van hem vond enz? en dan heb ik echt zoiets van: hallo, ik zeur niet eens over dat jij met andere meisjes zoent dat wat zeur jij over dat ik met andere jongens PRAAT? ik vind dat echt dom.

en ik hoef sowieso niks meer met hem nadat hij dus met allemaal andere meisjes heeft gezoend in ‘onze tijd’, want dat vind ik echt gewoon het domste wat je kan doen als je iemand leuk vindt… en dat heb ik hem een tijdje geleden ook al verteld. maar toch, ik snap gewoon niet waarom je dan de ene keer weer heel flirterig enz. gaat doen (zoals gisteravond bijv., op sms/whatsapp enz) en andere keer vet droog en dan met allemaal andere meisjes smsen…

oke en wat is dan je vraag?