irritante klasgenoot

Ik ga overmorgen naar mijn nieuwe school, ik ken er niemand behalve 1 meisje :confused:
nou zij is dus echt mijn probleem, zij heeft mijn relatie vroeger kapotgemaakt en nu doet ze echt kuwt…
1 : ze wil altijd laten zien dat ze beter is dan mij, terwijl dat helemaal niet zo is.
dan praten we op msn en begint ze op te scheppen over alles met zo’n msn-:wink: achter, ik word gek van haar.
2 : ze vind zichzelf zo vreselijk zielig, bij elk probleem wil ze zelfmoord plegen en gaat ze iemow doen, ze wou zelfmoord plegen toen ik samen was met mijn vroegere vriend, ze wou zelfmoord plegen toen ze niet meer mocht turnen en nu wil ze zelfmoord plegen omdat haar crush niet verlieft op haar is --’

nu wil ze persé met mij in de klas zitten want ze denkt dat we super vriendinnen zijn, ik kan haar ook niet zeggen dat ik haar helemaal niet mag want dan gaat ze waarschijnlijk iedereen op mijn nieuwe school ook tegen mij opstoken :confused: tips?

Dan ga je niet met haar om, je negeert haar gewoon. Laat duidelijk merken dat je haar niet als vriendin wilt. En maak nieuwe vriendinnen.

-

dan gaat ze me haten, iedereen tegen me opstoken en gemeen doen
leuk schooljaar hoor :confused:

Waarom gaat ze je haten? Omdat je niet met d’r omgaat? Sneu.

nee ik begrijp haar ook wel hoor … ze is ook nieuw daar en ik ben de enige die ze kent.

Tja, als je haar niet wilt negeren oid, dan moet je maar vrienden worden?
Of gewoon af en toe tegen haar praten maar meer niet…

Maar toch zou ik haar negeren

Hoe kan ze nou iedereen tegen je opsteken als je klas jullie allebei niet eens goed kent? Alles wat ze doet kan je negeren/ontkennen; weten zij veel.

daar heb je een punt … maar ik wil mijn schooljaar echt niet beginnen met ruzie :confused:

Dan maak je gewoon meteen je eigen vrienden. Echte vrienden laten je dan toch niet vallen als zij probeert te stoken?

ik heb ongeveer hetzelfde maar dan met twee meisjes. ik gebruik even 2 namen omdat je ze anders misschien kent…

pietje is hartstikke aardig tegen mij, maar we komen ook met keesje in de klas. keesje is harstikke irritant/meeloper en dan gaat pietje ook irritant tegen mij doen. straal negeren is geen goede optie want ik wil ook geen ruzie.

gewoon zeggen dat je d’r niet mag.
Gewoon bot , and recht in de face zeggen.
echte vrienden blijven.

Enige wat ik erover kan zeggen… is gewoon nieuwe vrienden maken en gewoon beleefd aardig doen tegen dat meisje(of de 2 meiden) Misschien gaan zij dan vanzelf ook andere vrienden maken…

Aardig en vriendelijk blijven, maar niet echt beste vriendinnen worden? Dus gewoon in de klas vriendelijk blijven maar ga niet afspreken en zo. Dat ben je haar ook niet verplicht. En praat met je mentor erover, zo’n kind heeft niet het recht jouw schooljaar te verzieken.

Je moet haar op der plek zetten. Zulke mensen, daar valt niet mee te praten.

dan gaat ze me haten, iedereen tegen me opstoken en gemeen doen
leuk schooljaar hoor :confused:
-
Beetje bitchy, maar als je op school bent en ze zit bij je in de klas moet je eerst laten zien dat je het vervelend vindt dat ze zo irritant doet. Als ze niet ophoudt met janken dan dump je d’r. Negeer haar, blokkeer d’r, whatever. Als ze mensen tegen je opstookt moet je gewoon op die mensen afstappen en zeggen dat ze nu waarschijnlijk zelfmoord wilt plegen omdat jullie geen vriendinnen meer zijn oid. Het is moeilijk om te doen maar hello, jij wilt ook normaal kunnen leven. Je moet d’r op der plek zetten en als ze vervelend gaat doen, tja dan moet je eigenlijk de oorlog aangaan xD

oke te harde reactie.

wat ik bedoel is, begin met afstand houden. nooit meer afspreken, op msn d’r negeren (oh ik had niet door dat je praatte), begin een vriendschap te krijgen met anderen en na een tijdje accepteert ze het (hopelijk).

Geef d’r een stoot voor d’r knar :'3

Nee oké. Je hoeft toch niet met haar om te gaan? Negeer haar lekker en misschien gaat ze ook wel achter je kont aanlopen - kan heel goed -, maar gewoon blijven negeren. Gewoon veel met anderen optrekken!

iemow is dat tegenwoordig alweer 'n nieuw hokje?