irritante jongens

ik heb een paar irritante jongens in mijn klas, die het leuk vinden om allerlei stomme bijnamen over me te verzinnen, die zogenaamd grappige tekeningen over me maken en allerlei genante liedjes over me zingen. Vriendinnen zeggen dat ze dat bij mij doen omdat ik volgens die jongens grappig reageer, ik wordt dan namelijk superboos, maar ik weet echt niet wat ik hiermee moet doen en hoe ik hierop moet reageren. Iemand tips?

Juist níét boos worden, maar zoiets als heel droog “Leuk.” zeggen en dan meteen ergens anders over praten, of zo? In ieder geval hen niet veel aandacht geven of boos worden, want zoals je zelf al zei vinden ze dat juist grappig.

niet boos worden maar negeren. of ze aankijken, even vriendelijk knikken en verder gaan met je eigen bezigheden

Je moet juist niet reageren. Wat je vriendinnen ook zeggen, als jij boos word vinden zij het juist grappiger.

Als je super boos wordt, negeer je ze niet. En ja, dat vinden ze leuk. Dus het wordt tijd om ze echt eens te gaan negeren.

Geen aandacht geven, dan is het ook niet meer leuk voor hun :grinning:.

Of je moet ze negeren of je moet echt een super droge reactie geven waardoor ze uitgeluld zijn. Dan is hert al snel niet meer grappig.

Kijk ze willen dat jij fel reageert dus doe dat vooral niet :wink:

Negeren of er zelf keihard om mee gaan lachen ook al doet het je van binnen pijn.

bedankt voor de tips, het probleem is dat ze best knap zijn dus ik kan niet echt iets lulligs bedenken over hun uiterlijk wat ik kan terugzeggen…

negeren.

ja met boos worden vinden ze het juist steeds leuke
proberen te negeren!

Terug pakken of uitlullen :wink:

‘iets lulligs over hun uiterlijk’ hoeft ook helemaal niet. Negeren is het best. Als je boos wordt vinden zij dat helemaal leuk. Als jij ze telkens negeert is de lol er na een aantal weekjes af

keihard lachen