irritante jongen ?

Nouuu het zit zo, voor de vakantie was ik nog heel goed bevriend met 2 jongens (R&S) maaar nu gaan ze zegmaar met hun eigen jongensvrienden om en ik word echt schijtziek door 1 jongen hij zegt de hele tijd HOER HOER maar hij kent me niet eens ? ik liep vandaag in de pauze en hij stond bij de deur opeens zei die HEEY KIJK DAAR KOMT EEN KANKERHOER AAN TOCH R. ? maaar r zei geen hoer ofzo hij zei dat die vriend normaal moest doen blabla. maar ik weet dat ik hem moet negeren met het wordt nu écht heel irritant en ik sta telkens voor schut bij alle mensen die bij hem staan. zo irritant :confused:

Hmm, je kan die jongen gewoon aanspreken.
Is het beste hoor (vind ik). En gewoon zeggen van ja, waarom noem je me ** hoer, want je kent me niet eens enzo.
Gewoon aanspreken. ,

En als je dat niet durf…

Kan je gewoon met je vriend praten en vragen waarom zijn vriend jou ** hoer noemt en dat soort zaken…

Ik kende zo’n jongen die altijd ging gillen als ik langsliep. Heb het volledig genegeerd en hij hield uiteindelijk op.

Was ook wel zielig. Hij pestte mijn vriendin in de 1e en ik verdedigde haar zodat hij niks meer terug kon zeggen, dus toen kreeg hij een hekel aan mij en het jaar daarop gebeurde het bovenstaande.

Nu negeren we elkaar gewoon.

ik denk dat iedereen wel eens een keertje last heeft gehad van dat irritante scheit gedoe van die jongentjes die denken dat ze heel wat zijn, de ene een keertje toen ie langs liep, de ander het hele schooljaar.
Maar eigenlijk is het altijd opgehouden als je ze begint te negeren, of ze gewoon arrogant aankijken en zegt: ‘Waarom doe je zo zielig? Ik ga echt geen aandacht aan je geven hoor’.
De meeste van die jochies stoppen dus als ze merken dat het je echt helemaal niks interesseert wat ie aan het doen is.