Irritante gedachtes nu ik een vriend heb

Sinds een paar maanden heb ik een leuk en lief vriendje. Ik weet een paar dingen wat hij heeft
gedaan voor mij, met andere meiden. Dan heb ik het over seks. Ik weet dat hij toen hij 17 was best
wel los is gegaan. Ik weet niet met hoeveel hij het heeft gedaan, maar denk dat ik dat ook niet wil weten. En het rotte is, ik blijf er maar aan denken.

Hij is de eerste waarmee ik verkering heb gekregen, nu denk ik soms van, nu weet ik pas echt wat vrijgezel zijn is, dus wil ik wel verkering nu ik opeens echt merk wat vrijgezel zijn is. Ik had veel meer uit mijn vrijgezellen leven kunnen halen, ik ben best braaf geweest met jongens en het lijkt wel of ik daar nu spijt van heb.
Het is echt een leuke jongen dus,ik snap zelf ook niet eens waarom ik zo denk soms maar dat gaat vanzelf haha;x

Dus ik blijf maar denken aan zijn eerdere seks partners en dat ik veel meer uit mijn vrijgezellen leven had kunnen halen.
Hebben sommige van jullie dat ook? En wat deden jullie eraan? Ging het na een tijdje over?

Als je er heel erg mee zit, kan je er misschien over gaan praten?

Ik zou er eerst met je vriend over praten, hoe je je hierbij voelt. Waarschijnlijk kan hij je wel gerust stellen! Niet piekeren over het verleden, blijkbaar had je daar toen geen behoefte aan, dus is het helemaal niet erg dat het zo is gegaan.

Misschien moet je goed na denken of je hem wilt opgeven voor een wild seksleven …of is hij het waard om je enige bedpartner te blijven

Je moet voor jezelf bedenken wat je liever hebt: een aantal niets betekenende one night stands of een goede relatie.
Ik heb ook geen relaties voor mijn huidige vriend gehad, maar de relatie voelt zo goed dat ik het ‘gebrek aan ervaring’ niet zo mis. Ik heb liever een goede ervaring met één persoon, dan dat je die persoon laat gaan voor een paar halve ervaringen.

Ben het eens met mensen boven me.
En het ‘leuke’ vrijgezelle leven wat hij eerst had was schijnbaar toch niet zo leuk, anders was hij nu niet met jou :wink: Zoveel mis je er niet aan want jij bent veel leuker als al die wilde chicks die ie eerst had :stuck_out_tongue:
En idd praat er anders met je vriend over :wink: Zelf heb ik eerder spijt van eerdere jongens als dat ik er hele goede ervaringen aan heb over gehouden ofzo.

Dit klinkt herkenbaar voor mij, maar bij mij was er niet echt een happy ending. Ik had het aan m’n vriend verteld en elke keer als we erover praatten, luchtte het enorm op maar het gevoel bleef terugkomen. Hij was mijn eerste alles en na 1,5 jaar heb ik het uitgemaakt omdat ik het vrij zijn mistte en het idee had dat ik (net als jij) niet genoeg uit m’n vrijgezellenleven had gehaald. Het is echt puur daarom uitgegaan, voor de rest 0 problemen maar het kan iets zijn waar je uiteindelijk over breekt. Hoop het niet voor jou! Maargoed ik ken het gevoel dus haha.

Ik heb voor m’n huidige vriend ook niet uit m’n vrijgezellenleven gehaald. Tuurlijk denk ik daar wel eens aan, maar ik ben hartstikke blij met m’n vriend dus eigenlijk maakt het me niet zo veel uit.

Ik heb echt precies hetzelfde. Hij heeft voor mij al twee keer een vriendin gehad, maar ik weet wel dat die relaties lang niet zo serieus waren als deze die hij nu met mij heeft. Ook weet ik met hoe veel andere meisjes hij naar bed is geweest en wie die meisjes zijn. Terwijl hij m’n enige is… en ja dan denk ik ook vaak; had ik er maar wat meer van gemaakt.

Maar wat heeft dat voor toegevoegde waarde? Mensen gaan je echt niet sneller mogen alleen omdat je zoveel sekspartners of weet ik veel heb gehad. Ik ken genoeg meiden die al vanaf hun 17e een relatie hebben met dezelfde jongen en er nu (22 jaar ofzo) nog steeds heel gelukkig mee zijn. Dus ik vergelijk me daar vaak een beetje mee, zo van: zij kunnen het dus waarom wil ik per se dit en dat.

Al moet ik wel zeggen, ik denk dat als het uitgaat met mijn vriend dat ik echt helemaal los ga :zipper_mouth_face: :zipper_mouth_face: :zipper_mouth_face:

Ben echt super blij met jullie reacties, fijn dat jullie me zo goed begrijpen zeg! En niet denken van pff wilt ze een slet zijn dan ofso maar gewoon serieus er op ingaan.

En dit:
Al moet ik wel zeggen, ik denk dat als het uitgaat met mijn vriend dat ik echt helemaal los ga

Dit denk ik dus ook! Omdat ik nu weet wat verkering hebben is, merk ik nu pas wat je er allemaal uit kan halen. Daarom denk ik van, miss ben ik nu wel liever vrijgezel.
Maar heb zomaar opgeven voor een wild seksleven, klinkt ook wel beetje erg eigx haha, beetje lullig voor hem hihi. En als compensatie, het zou onbewust kunnen, maar weet het ook niet ;o

Bedacht me net opeens,
zou het soms ook met bindingsangst te maken kunnen hebben?

Nog meer reacties zijn graag welkom(:

Ja wilde net vragen, ben je wel klaar voor een relatie? Die neem je namelijk niet voor de lol, en ook niet met de gedachte dat het wss wel weer uit gaat (of iets dergelijks). Je staat er als het goed is serieus in.

Het kan zijn ja dat je nu beseft dat je geen wild vrijgezellenleven hebt gehad en als je dit echt erg vind… Ik vind het niet zo erg, aangezien ik toch al niet zo’n wild type ben, maar ja. Heb het erover met je vriend. Maar blijf niet bij hem als je dit eigenlijk niet wil. Blijf eerlijk tegenover jezelf, en zo ook tegen hem.

Ik dacht dus;
als je daar nu pas aan denkt en het niet tijdens je vrijgezelle leven deed, is het dan wel aan je besteed? want, waarom heb je het toen dan niet gedaan?

Jaa dat is wel een hele goeie Same Tattoos!

Nu ik niet meer vrijgezel ben, denk ik pas dat ik er meer uit kon halen en nu ik het niet meer ben weet ik pas wat het echt was, denk ik steeds.

Misschien ben ik onbewust gewoon jaloers, omdat hij wel zo heeft geleefd en ik niet…

Maar wat denk je dan er “meer” uit te kunnen halen? Meer seks? Meer verschillende sekspartners? Die dingen zijn alleen maar leuk als je er aan toe bent. Dat was je vroeger duidelijk niet, dus daarom heb je het niet gedaan. Dus je mag er nu ook geen spijt van hebben dat je het toen niet hebt gedaan. Want je kan het verleden toch niet meer veranderen.

De vraag is of je vandaag liever vrijgezel zou zijn, of met je vriend. Als je liever bij je vriend bent, hoef je echt nergens spijt van te hebben.

Het lijkt me inderdaad dat jij ook vele sekspartners wil gehad hebben, als compensatie voor zijn meerdere sekspartners. Maar het is geen competitie hoor tussen jullie. Ik heb zelf (veel) meer sekspartners gehad als mijn vriend. Dat komt omdat ik een nogal wild jaar heb gehad toen ik 17 was. Dat vindt mijn vriend ook niet leuk en daarom hoeven we er niet elke dag over te praten of aan te denken. Maar het is het verleden, het is voorbij. Wat telt is vandaag, en daar denken we aan. Je hoeft niet in het verleden te leven.

En uiteraard is het normaal dat je pas bij je eerste relatie echt beseft wat het is vrijgezel te zijn :wink:

Ik heb juist precies het omgekeerde… Ik heb ook een aantal onenightstands gehad voordat ik mijn vriend ontmoette… Mijn vriend zelf is nog maagd, en ik zou ook heel graag willen dat mijn eerste keer ook met hem geweest zou zijn.

Als ik jou was zou ik eens goed voor jezelf op een rijtje zetten wat je echt wilt, en er dan ook met je vriend overpraten. Het is voor hem ook niet fijn als je hem aan het lijntje houdt wanneer je niet helemaal zeker over jullie relatie bent.