Irritante ex

Hallo iedereen,
Sinds een paar weken heeft mijn ex een nieuw meisje en dit vind ik allemaal prima. Ik wil hem toch niet terug. Alleen ik krijg zovaak foto’s via snapchat van zijn nieuwe vriendin dat ik er gek van word. Foto’s van zij die aan t koken is of aan t slapen is etc met dingen erbij als; ze is het beste wat me ooit overkomen is. Normaal snapchat hij niet veel maar als hij met haar is krijg ik superveel foto’s. Ik vind het zelf nogal lullig dat je het zo overdreven naar je ex moet sturen maar ik denk wel echt dat hij haar echt leuk vindt, want hij deelt het ook op andere social media. Ik sta op het punt om hem te verwijderen maar ik vind het zo kinderachtig en had liever gewoon bevriend met hem willen blijven. Ik heb al een keer gezegd dat ik het raar vond dat hij zoveel foto’s stuurde en toen zei hij alleen maar; ooh sorry.
Wat zal ik doen?

Ik zou hem gewoon blokkeren.

Lol die gast weet echt wel wat hij doet. Hij kan niet zó achterlijk zijn dat hij niet doorheeft dat foto’s van je nieuwe vriendin naar je ex sturen raar is.
Net zoals CherryBlossom al zegt gewoon blokkeren die hap.

Ik zou hem dan wel blokkeren in plaats van verwijderen, want anders kan hij je alsnog snapchats sturen.

ik zou meer geneigd zijn en het spelletje meespelen.
hij weet wat ie doet en probeert een reactie uit je te halen. Ik zou dan gewoon positief reageren als ie iets stuurt:‘En gelijk heb je :slightly_smiling_face:’, ‘mooie meid’,…
en hopelijk stopt ie met zijn gedrag.

Desnoods als dat niet werkt, kan je hem gewoon blokkeren.

oooehhh, als je dat wat hierboven staat doet (soundsoldier), dan denk ik dat je hem echt geweldig te pakken hebt :slightly_smiling_face: , hij stuurt ze gewoon trouwens expres naar je…