Irritant

dit is al 2e dag dat me oor dicht zit :s
ik heb al veel geprobeerd maar niks helpt…
iemand nog tips?

en ik haat de dokter…

Eh… je gaat ook sowieso niet naar de dokter, omdat je óor dicht zit :").

Toch maar naar de huisarts/dokter gaan? :3

Goed schoonmaken met een wattenstaafje? En helpt gapen/slikken enzo ook allemaal niet?

juist niet met een wattenstaafje!

Geen aandacht aan proberen te schenken, na een tijdje merk je opeens op dat je er geen last meer van hebt xd. Tenminste, dat gaat bij mij meestal zo.

nee helpt allemaal niet ;o
zit echt dicht :s

uit laten spuiten/spoelen bij de huisarts?

Vooral NIET met een wattenstaafje. Eventueel naar de apotheek/drogist gaan en daar informeren, volgensmij is er wel een speciale spray/oordruppels. Anders toch maar naar de dokter…

Waarschijnlijk zit er dan gewoon een oorsmeer propje verstopt. Toch maar even naar de dokter dan, om je oren te laten uitspuiten.

Als je met een wattenstaafje aan de slag gaat duw je het er nog verder in. De enige mogelijke optie daarvoor is nog gapen ja. Maar gewoon even een bezoekje aan de dokter brengen meis, is het zo verholpen. Niks ergs aan.

Probeer er eens slaolie in te druppelen, als je de huisarts opbelt is dat het eerste advies dat ze geven.

Dit heb ik ook zo één keer per jaar. Gewoon even naar de dokter gaan en uit laten spoelen, dat is in ieder geval het enige dat werkt bij mij. Zelf krijg ik het niet voor elkaar.

tuurlijk wel, dan kun je hem uit laten spuiten. Wth ik ga daar heel vaak voor naar de dokter :’). Dan is het gelijk weg.

Amandelolie indoen…

wat kan helpen is idd olie indoen zoals hierboven word gezegt…
en dan gwn eventjes… je hoofd schuin houden…en eventjes wachten, minuutje ofzo.
en dan gwn met een doekje ertegen aan het eruit laten lopen, want dat lost je oorsmeer ofzoiets op ? ik heb geen idee!
maar t kan echt helpen… :slightly_smiling_face:

Uitspuiten!

Sla-olie druppelen in je oor werkt ook goed, zo is het bij mij ook overgegaan.
Je kan ook bij de drogist vragen naar oordruppels of oorspray speciaal voor verstopte oren, werkt ook :wink:

… hoezo mag je dan juist geen wattenstaafje gebruiken?

Slaolie in je oor druppelen en dan een watje erin :slightly_smiling_face:
Uit spuiten ben ik niet zo’n fan van…

Je duwt de prop dan juist dieper in je oor.