Irritant

Hooi girlsss

Mn broer is een soort van model (niet officieel maar hij doet aan fotoshoots enzo) maar hij is 18 en eet echt als een 12 jarig meisje ofzo. Hij doet altijd “ja ik eet vet veel maar ik blijf gewoon dun! :slightly_smiling_face:” terwijl hij super weinig eet. S’avonds als mn moeder er niet is, neemt hij als avondeten maar 1 broodje. Ik irriteer me hoer echt aan. Hij is zelfs lichter dan dat ik ben! Ik ben 15, 1meter 74 en 56kg en dat is niet dik volgens mij. Heeft iemand tips hoe ik hier mee om kan gaan?

Uhm is dit troll ofzo?
Maar goed , trek het je gewoon niet aan en let niet zo op wat hij eet.

Troll? Wat is dat?

Maar ja ik zal het proberen :flushed:

Hier *

Hij is 18, dus hij is oud genoeg om te weten wat voor risico’s dat kan opleveren.

Waarom irriteer jij je er aan dan?

Ik snap het wel enigszins, mijn zus zit de hele tijd met de calorieën en ik voel me soms net een varken als ik aan het eten ben waar zij bij is. Maar je moet je er niet te erg aan irriteren, laat hem maar lekker kletsen en op zijn eten letten. Dat zinnetje ‘‘ik eet vet veeeel’’ is gewoon typisch een aandachtsmomentje, waarop hij horen wil dat dat niet zo is. Negeren en niet te veel aan denken, gaat vanzelf wel over.

Adem in, adem uit

Waarschijnlijk gewoon irritatie dat het niet eerlijk is, dat ie zo mager kan zijn etc?

mager zijn is niet de oplossing voor alles. Fuck that!
'k heb een broer en die is ook graatmager (geen model) maar hij kan alles eten en komt niets bij.

en eerlijk; ik heb me nog nooit aan hem geërgerd over hem.

adem in en uit. je kan er niets aan doen en je hieraan irriteren los je niets mee op. je verbruikt je energie en tijd eraan.