Irritant probleem!

Helloooo,

Ik heb echt een superirritant probleem, ik heb nu al ongeveer 2 jaar een iPod, en hij is perfect. Volgens mij is-ie niet beschadigd ofzo (al is hij wel heel vaak gevallen), maar ik moet letterlijk ELKE week nieuwe oortjes kopen voor mijn iPod omdat die steeds kapot gaan. Meestal gaan de oortjes na 1 dag al kapot, dan werkt alleen maar 1 oortje, en probeer ik het vol te houden tot het weekend, en dan koop ik weer nieuwe. Zo heb ik deze week oortjes van 1 euro gehaald bij de blokker, en die gingen na een paar uur kapot. Nu was ik in een gulle bui en heb ik toen oortjes gehaald van 5 euro, en SERIEUS, ze zijn nu kapot.

Al lijkt 1 euro niet veel, ik kan niet geld uit blijven geven. Ik ben bang dat als ik echt dure oortjes ga kopen, dat die ook weer snel kapot gaan ;o

Hebben jullie hier misschien ook last van? En wat doen jullie hiertegen? Dit is echt suuupervermoeiend + nu zit ik morgen zonder muziek op school <_<

Goede oortjes kopen. Klinkt heel flauw, maar je kan beter voor een keer oortjes van bijvoorbeeld Bose of Sennheiser kopen, die zijn heel goed! Want iPod oortjes zijn bij mij ook binnen een week stuk, en die van de Hema kan je beter niet kopen, die maakt dat gaatje waar de oortjes inmoeten kapot…

Ik zou een keer dure oortjes kopen, van Apple zelf. Die zijn nog altijd de beste voor een iPod. En normaal gezien moeten die ook langer meegaan. Als het niet zo is, heb je er garantie op.

Ik koop altijd oortjes van 30 euro, maar ze gaan echt heel lang mee. Ik zou dus de wat duurdere oortjes gaan kopen.

philips oordopjes zijn ook goed. Ze kosten 10 euro bij de dixons.

Ik heb oortjes van Panasonic, ik had het probleem ook dat ze altijd kapot gingen.
Maar deze van Panasonic heb ik al 1 jaar ofzo, zijn echt hele goede :grinning:

Dankjewel!

+ @ lacoccinelle; dankje! Ik wilde net die van de hema uitproberen :stuck_out_tongue:

ligt het wel aan je Ipod zelf? want ik dacht dat die van mij ook kapot waren wel iets van 3 keer :’), stop ik ze in mn mobiel en halleluja ze doen het :grinning:. Maar mijn blokker oortjes gingen ook binnen een week kapot en de action ook :slightly_smiling_face:. Nu heb ik 1 van mn nieuwe mobiel (sony) en ze gaan al meer dan een maand mee :grinning:!

Ja ik denk niet dat er iets is met mijn iPod, ik weet niet, verder werkt hij prima, maar die klote oortjes steeds :stuck_out_tongue:

ja, van oordopjes van 5 euro kun je ook niet veel van verwachten.
ik zou betere kopen van rond de 15 euro

Werken ze nog als je ze op iets anders aansluit? Want dan ligt 't inderdaad aan je iPod.
Maar wat verwacht je eigenlijk van zulke goedkope oortjes? Het is logisch dat die snel kapot gaan. Zoals men al zei, je kan beter eens geld uitgeven aan wat duurdere oortjes.

Ik kocht eerst ook altijd goedkopere oordopjes, maar uiteindelijk was ik daar nogal veel geld aan kwijt omdat ze altijd zo prut zijn. Nu doe ik al ongeveer 1.5jaar met oordopjes van rond de 35eu, ze zijn perfect! :grinning:

Ik heb oordopjes van Sennheiser, die gaan ondertussen al een jaar mee ofzo.
De kwaliteit is wel echt beter als je duurdere oordopjes haalt.

Ohja, ik heb volgens mij ook die van Sennheiser (:

ik heb ook die van sennheiser, ze zijn in de wasmachine geweest en ik heb ze al een jaar op zn minst en ze doen het nog uitstekend

Ik moet meestal om de maand/twee maanden nieuwe oortjes, maar ik investeer er ook wel in. Meestal koop ik oortjes van rond de 20 euro. Ben je misschien wat kwijt maar je hebt d’r wel wat aan.

Denk dat je beter dan eens dure oortjes moet kopen, die gaan heus wel langer mee! :slightly_smiling_face:

Ik denk dat ze juist zo snel kapot gaan omdat ze zo goedkoop en dus waarschijnlijk van mindere kwaliteit zijn, dus ik zou gewoon iets meer geld uitgeven!:slight_smile:

media markt heeft best wel veel ‘goeie’ oordopjes!

Ik had er ooit 1 van Sony met xtra Bass 6 euro; men die wat goooed!

Zoals iedereen hier zegt kan je inderdaad beter één keertje echt goede oortjes kopen!
Maar wat ook handig is om te doen is:

1. Je oortjes niet veel tegen dingen aan laten botsen/ ze vaak laten vallen
  2. Je oortjes niet te strak om je iPod heen winde, want dan gaan de contactjes heel snel stuk…