irritant meisje

hoi
er zit een meisje in mijn klas en ze is heel irritant!
ze vind al gauw iets flauw
en ze zeurt altijd dat we zo hard schreeuwen terwijl ze zelf het hardst schreeuwt.
en ik zeg het ook nooit tegen haar als ik verliefd ben want als ik dat doe en hem voorstel aan haar dan wordt ze ook verliefd op hem!
ze wil de hele tijd met mij dingen gaan doen maar ik wil dat dus niet!
hoe moet ik het haar (voorzichtig) zeggen?

haha dta heb ikd us ook echt zo,n k*t wijf dat de hele tjd zingt hohho sbeuwitje doet het zo benen wijd k*t gespreid enz.

Ik zou gewoon niks zeggen niet bij haar staan niet met haar afspreken en de hele tijd tegen je beste vriendinnen bff zeggen en haar gewoon bij haar naam noemen maar zeg het wel tegen je vriendinnen dta het daar voor is anders vinden ze jouw irriee

Gewoon wat afstandelijker doen ofzo?
Ik heb geen tips eigenlijk, nog succes!

ik heb een tip voor je, maak aub niet teveel topics anders gaan mensen je haten, kom op je bent gisteren lid en al drie topics. niet aanvallend bedoeld hoor.

ot: haar negeren en andere vrienden zoeken.

stuur justin bieber op dr af :grinning_face_with_smiling_eyes:
lees haar andere topic

Je bent 10 en je maakt non stop nieuwe topics aan. Kun je niet beter op andere sites gaan kijken? Je begint een beetje te lijken op je topicnaam.

Agree met 111656 en neem afstand.

oooo jij bent grappig.

Ik zeg sowieso tegen weinig mensen dat ik verliefd ben en zeker niet tegen mensen die ik niet aardig vind. Logisch toch?
Ga gewoon niet met haar praten.

Je hoeft haar toch ook niet te vertellen dat je iemand leuk vind? Gewoon niet doen.
Verder proberen niet teveel uit jezelf met haar te praten, ze stopt vanzelf.

negeer haar gewoon.

Laat me raden je zit in de brugklas?

@neggelszoggel: Ze is 10 :’)

O ok xD Nevermind…

^oo zoiets dacht ik al. kun je niet gewoon met barbies spelen of spelletjes doen op spele.nl in plaats van op girlscene te gaan? Dat is wat ik deed toen ik tien was tenminste :slightly_smiling_face:

hey kunnen jullie niet andere kinderen gaan lopen pesten he ik snap dat jullie niks te doen hebben maare…

willen jullie zo graag dat ik weg ga?
nou knap gedaan ik log hier nooit meer in!

Je mag hier wel komen maar je hoeft niet voor elk klein dingetje een topic aan te maken :’)

omg dat ik hier had gereageed ik wist niet dat ze pas 10 is ja ik ben ook 12 maar ik gedraag me niet zo

Weet ik, ik ben de leukste thuis.
kunnen we niet van jou zeggen