Irritant meisje

Ik en mn beste vriendin zitten met een probleem… In onze klas zit een meisje, en echt heel de klas vind haar irritant maar laten het niet merken. Ze is echt net zo’n pietje precies en gewoon heeeel irritant. Nou zij gig dus eerst altijd in de pquze bij de kakkers van de klas zitten, maar nu het lekker weer is gaan hun naar buiten en ik en mn vriendin willen nooit naar buiten omdat er dan veeel rook is enzz… Maar nu komt dat zij dus steeds bij ons in de pauze zitten en ze stink altijd met die salamibroodjes met eieren van haar… En ze bemoeit zich ook allemaal met waar ik en mn vriedin over praten… En dan negeren we haar maar dan denkt ze alsnog dat we haar aardig vinde … Njaa nu willen we dus van haar af want het stresst ons heel erg… Xd en ik dacht misschien dat hier meiden advies ofzo hadden. Want we vinden het ook zo zielig als we het recht in haar gezicht moeten zeggen… :frowning_face:(

SORRY VOOR GEEN TUSSENREGELS… KON NIET OP DE IPOD :frowning_face:

En als je vraagt of ze weg gaat? Dat je dr gewoon niet aardig vind?

Jaa dat vinden we juist zielig, ookal is ze irri… Jaaa sorry als ik heel erg uit de hoogte klink ofzooo :frowning_face:

Jaa ze bemoeit zich met onze privedingen enzo, stel je voor jij wil met je bf over iets heel persoonlijks ofzo praten, komt er zo iemand bij zitten met haar irritante oomerkingen enzo…

Uiteindelijk zal je het toch moeten zeggen op een beschaafde volwassen manier, en dus niet ‘we vinden je irritant’.
Als je zo achter iemands rug kan spreken vindt ik dat ze het verdient om bij mensen te zitten die haar wel waarderen.

Gewoon eerllijk zijn

Je moet het haar gewoon vertellen, dat is de enige oplossing.

Ze wil gewoon vriendinnen hebben…Mss kan je eerst proberen om haar te leren kennen en dàn pas bepalen of je haar aardig vindt of niet

Gewoon zeggen! (ong. zelfde probleem gehad)

Met lief zijn bereik je niks in dit leven, dus gewoon zeggen!

Hmm ik heb ooit voor anderhalf jaar in een vriendinnengroep gezeten en toen kwam er ooit een meisje die ‘mijn plaats in nam’. Toen zijn ze mij gaan negeren en lullig gaan doen. Dat is niet de goede manier. (Maargoed ik weet nu wel dat ze geen vriendinnen waren.
Gewoon vertellen dat jullie het niet fijn vinden dat ze er altijd bij is, en haar misschien eerst beter moeten leren kennen? Moeilijk maar wel het beste.

Ik zou het gewoon eerlijk zeggen ja. Maar dom over haar rug lullen en dan een beetje negeren vind ik best sneu. Ook zielig voor dat meisje, dan weet ik precies hoe zij zich voelt. Maar aan de andere kant snap ik jullie ook wel, als ze heel irritant is enzo.

zeg het gewoon tegen haar, dat zal zij ook op prijs stellen, geloof me.

Liever de waarheid dan dat mensen over je roddelen, toch?

Ik heb precies hetzelfde gehad, en ik snap ook echt hoe irritant het is! Wij hebben het toen gewoon tegen dat meisje gezegt. Vond ze niet leuk, maarja, als je je elke pauze aan d’r kapot ergert, moet er toch iets gebeuren!

mijn vriendinnen en ik hebben ooit hetzelfde probleem gehad. En de enige oplossing was om eerlijk zijn.

Misschien wordt ze wel een goede vriendin? :grinning:

Als je echt van haar af wil moet je haar dat eerlijk vertellen, probber vooral uit te leggen waarom jullie je ergeren aan haar dan kan ze er misschien aan werken.