iritante vriendin!

[i]Hee, ik ken een meisje en ik ben al 8 jaar lang BFF met haar. ze is wel aardig enso. maar CONSTANT aapt ze me na! Heb ik een pony laten knippen, heeft zij er 1. Heb ik een 2e oorgaatje laten prikken heeft zij ze ook een paar dagen laten. & Op dit moment wil ze graag een steentje op haar tand, terwijl ik dat al sinds mn 8e wil! Maar helaas kan ik dat niet omdat ik een beugel heb . Komt ze 4 dagen geleden aankakke : IK HEB EEN STEENTJE BESTELT VOOR OP MIJN TAND. * GRRRRRRRRRRRRRRRR!*
Ik wordt hier dus helemaal gek van !
Tegen over mij is ze altijd heel eerlijk&zegt ze wat ze denkt. Soms komt dat best lullig over op mij. Maar toch durf ik niet te vertellen aan haar dat ik dit heel iritant vindt & Dat ze er mee op moet houden.
Wat zouden jullie doen?! Graag snel hulp:$.

XXXX
[/i]

Nou, ik had het al heel snel gezegd.

Dan geef je aan dat je het niet leuk vind. Het is ook niet leuk om nageaapt te worden maar je moet het ook zien als compliment want dan heeft ze wel bewondering voor je.

Anders moet je zeggen dat je je haar blauw gaat verven misschien doet je dan ook na :smirk:

Wil je voortaan even opletten waar je je topic in plaatst,
want nu staat hij in Fashion… ik verplaats hem naar lifestyle

Oepss, sorry:mellow:

Inderdaad. Hoe eng het ook is, probeer het er wel met haar te overhebben. Misschien beseft ze het zelf geeneens.

zeggen :grin:

ja dat is altijd hartstikke irritant…
ik weet niet echt wat je eraan kan doen ik had dat ook vaak met vriendinnen alleen is dat nu gelukkig opgehouden ik denk omdat we gewoon wat ouder zijn en het ons wat minder kan schelen wat die ander aandoet enzo…
ik zou het denk ik niet zeggen want dan wordt ze beledigt en dan zegt ze waarschijnlijk ‘ja maar wat als ik nou al die dingen toevallig ook wil? jij bent tog niet de enige die dit en dit mag doen?’ en dan lijk je een zeurpiet. naja ik ken der niet dus ik weet niet misschien reageert ze ook wel gewoon heel aardig…

Ik zou gewoon zeggen dat het net lijkt dat alles wat jij doet, zij na gaat apen. En dan ook vragen hoe zij daar over denkt. En over dat altijd eerlijk is ook juist fijn hoor, beter dan dat ze de hele tijd loopt te liegen. Maar waarschijnlijk zegt zij het dan op een kwetsende manier, en daar kun je ook wat van zeggen!

had ik ook hoor en dan durfte ik er niet echt wat van te zeggen.
is zoooo vervelend!
maar ik zou het gewoon lichtelijk sarcastisch/zogenaamd grappig zeggen. dan heeft ze het echt wel door hoor. ‘hé dat shirtje heb ik ook, toevallig’.

Misschien heeft ze zelf niet zoveel initiatief en breng jij haar op ideeën… :wink:

Ik zou het, ook al is het eng, gewoon rustig tegen haar zeggen.
Hier heb je ook niks aan.

Is anders minder serieus maar lijkt er wel op.
Me vriendin had ook zo iemand. Toen hadden ze zogenaamd met de klas afgesproken om dezelfde agenda te komen. (deden ze niet!). Maar zij had toch leuk gekocht… ja toen begreep ze het wel…

Maar bestte is dnk om met haar af te spreken en haa gewoon na te apen xD na -praten enz… en da ja zo voel ik me over jouw… :stuck_out_tongue:

• haha noujah eigenlijk moet je het eerlijk kunnen zeggen daar is ze je vriendin voor. Misschien is ze gewoon heel ‘onzeker’ overzich zelf …