Iq test

142 :sunglasses:

Slecht gescoord op onderdeel geheugen? :stuck_out_tongue:
Ik had 133.

Hahahahahahha, kmoest even nadenken voordat ik 'm snapte

oo ik ben echt dom ik heb 98 :open_mouth:

Volgensmij doet iedereen zich hier slimmer voor, of wou je zeggen dat iedereen hier hoogbegaafd is? :’)

OT; 118

143

126, lager dan vorig jaar toen had ik 137.

126; en ben niet hoogbegaafd :slightly_smiling_face:
Vond dat met die auto’s die reden erg lastig en rekenen ook.
Ik dacht eigenlijk dat hij langer zou zijn
Al met al, best een leuke test :stuck_out_tongue:

134

128;P

118…

137 (:
ik heb alleen bij al die dobbelstenen vouwen gewoon maar wat gegokt =o dat soort ruimtelijk inzicht ontbreekt bij mij gewoon ;p

Ik vind het jammer dat dit geen reële IQ test is. Met een score boven de 130 is men officieel hoogbegaafd en aangezien er héél weinig mensen zijn die daadwerkelijk hoogbegaafd zijn en 100 de gemiddelde score is lijkt het mij onmogelijk dat dit een kloppende IQ test is en half Girlscene hoogbegaafd is x].

Ik heb trouwens de helft van het programma gezien.

Ik wil je wel dat certificaat sturen hoor, omgod.

Er was dit jaar echt iets raars aan die test hoor! Normaal heb ik iets van 125-130 ofzo en nu had ik 143! Ik zit dan wel op het gymnasium maar ben zeker niet hoogbegaafd ofzo!

ik heb alleen de rekensommen gedaan, en ik ben supersupersuper slecht in wiskunde etc, maar inzicht heb ik dan weer wel, want ik had ze allemaal goed!

http://frontpage.fok.nl/nieuws/105864

De test klopt niet. :stuck_out_tongue:

Alle IQ’s zijn hoger uitgevallen vanwege een verkeerde berekening ofzo. Dus helaas, is toch niet iedereen op Girlscene hoogbegaafd. :stuck_out_tongue:

(Mijn nieuwe, goede IQ is 133, jeuj. :stuck_out_tongue:)

140 ;p
gemiddelde was 115 but who cares
I beat my mum (136 ;’) :stuck_out_tongue:

oeps verkeerd berekend zie ik hierboven;
nou dan ben ik nu 133

Vorig jaar 133, dit jaar 140.

Hahaha mn mama dacht al; waaaaat ik een IQ van 149, dat kan toch niet :astonished:
Ze dacht al dat het niet klopte :stuck_out_tongue:
Ik had ongeveer 124 punten