Ipod vraagje

Hajj

ik heb pas een nieuwe ipod touch en ik heb er al allemaal liedjes op staan, maar hoe krijg je een plaatje in beeld van hun album ofso want nu staat er als je muziek luistert alleen maar een saai muziek nootje maar t lijkt me toch dat er automatisch een leuk plaatje bij staat??!
wie weet hoe je dat kan krijgen?

x

Dat komt omdat je geen plaatjes download bij je muziek. Je hebt neem ik aan je muziek in itunes staan. Dan moet je van elk liedje de albumcover op gaan zoeken. Je kopieert het plaatje en plakt hem op de plek waar het muzieknootje in itunes staat (linksonder). Voila.

Ik zie linksonder in itunes geen muzieknootje hoor bedoel je dat je eerst op een liedje moet klikken?

jep :slightly_smiling_face:

Okee ik heb het al gevonden! dankje!

het kan ook op een andere manier hoor
als je in itunes een nummer opzoekt staat daar het album en artiest enzo bij
normaal moet je daarvoor betalen
maar als je nou bij jouw gedownloade liedjes precies die gegevens bij album en artiest invult en daarna op het nummer gaat staan met de rechtermuisknop en klikt op albumillustraties ophalen, dan gaat ie zoeken naar het plaatje en komt het automatisch bij dat nummer te staan =D
op zich best veel werk, maar altijd sneller dan zelf een plaatje opzoeken
en nog een tip: voor veel liedjes kun je bij album gewoon de naam van het nummer intypen, dan zoekt ie gewoon naar de cover die bij de single hoort snapte ?

ik snap het niet :’)?

ik snap het niet :’)?