Ipod voor niks?

Hai,

Ik heb even alles hier afgezocht, maar zover ik weet stond het er nog niet;
]
’n site om te sparen dmv enquêtes in te vullen, sites te bezoeken en vrienden uit te nodigen. Je kan kiezen uit verschillende ipod’s, maar ook uit bijvoorbeeld in-ear-oortjes. Dit laatste heb ik gekozen omdat dat veel minder lang sparen is. (a) Dit is allemaal echt, bekijk de foto’s en brieven maar van diegene die al een ipod hebben mogen ontvangen.

Om je aan te melden;

&om mij te helpen met punten;

Byeee!

En oja, dit is geen reclame, gewoon een topic om te discuseren, hoeveel punten heb jij bijv al?

------------------------------------------------------------------------------------------------------
de site posten valt wel onder reclame. zeker als je er bij zet om te helpen met punten te verdienen. sites verwijderd dus.

dat is best chill xD
hoe lang duurt dat sparen dan?

Alles wat te mooi is om waar te zijn, is niet waar.

En al die reactties+fotos van mensen die de ipod wél hebben gehad dan? en als je dan toch in dit topic kijkt kan je het netzogoed even invullen…

T’is allemaal wel waar…

elke keer als jij op zo’n link klikt krijgen hun weer geld want die site wordt dan zegmaar soort van gesponserd(hoe leg ik dit uit) en voordat je zoveel punten hebt hebben ze ondertussen zoveel geld aan je verdient dat ze winst maken en ook nog een ipodje voor je kunnen bestellen. Maar de meeste houden dit niet vol, als ze op de helft zijn stoppen ze ermee en hebben ze weer genoeg geld aan je verdiend.

wat is de site??

Geen reclame maken voor jezelf aub! Dit is je al eerder verteld in dit topic, dus doe het dan niet nog een keer!
http://www.ipodvoorniks.nl/

Ik ga mijn gegevens niet invullen… krijg ik alleen spam =9.

Het kan ook allemaal verzonnen zijn he. Niet alles op internet geloven =).

ik heb me ook net aangemeld.
Ik weet niet of het echt is of niet,
maar je hebt niets te verliezen dus
wat maakt het uit. Ik heb de ipod nano 8GB
gekozen maar ik heb nog maar 20 credits,
dus dat wordt nog wel even sparen xD