ipod van marktplaats veilig?

ik heb een ipod zien staan op markplaats, maar omdat dit wel een dure aankoop is ben ik bang dat het niet veilig is of dat er iets mis mee is? wat zijn jullie ervaringen? xx

het bod is trouwens 90 euro.

kun je de ipod niet ophalen? :]

Link?

Alleen als je het kunt ophalen en er geen smoesjes bij komen kijken dat het niet goed uitkomt ofzo…
Ik ben opgelicht via marktplaats, dus pas op!

Als je hem op haalt en je kan hem werkend zien en hij ziet er nog prima uit is het goed lijkt me? Mijn broertje heeft ook zn ipod touch via marktplaats gekocht en die is prima. Gewoon eventjes goed kijken naar de rede dat hij weg gaat en hoe oud hij is.

Ik zou het niet doen, tenzij je hem natuurlijk ophaalt dan kan je gewoon even kijken of hij het doet of niet. Zelf vind ik het een te groot risico.

maar hij word wel verzonden wat het is best ver weg.

Je kunt nooit echt zeker weten of 't betrouwbaar is, zeker niet op marktplaats. Daarom heb ik mijn iPod toen die tijd gewoon op de Apple site gekocht, dan weet je in ieder geval zeker dat het goed is. Als het nou gaat om een tasje of iets, oké, maar een iPod vind ik toch wel iets anders. Maar het is jou keuze!

Ik zou 'm echt ophalen, want dan kun je met eigen ogen zien hoe ie eruit ziet en of alles nog goed werkt. En dan kan je ook het geld op een veilige manier betalen.

Mijn ervaring met een iPod van marktplaats is dat ik hem nooit heb gekregen, maar vast heel veel mensen weer wel…je weet het niet.

Ja dat zij mijn verkoper ook, dat hij heel erg ver woonde en dat hij liever niet heeft dat ik hem op kom halen, want hij heeft hier slechte ervaring mee en ik was zo dom en naïef om het te geloven en ging akkoord om het te verzenden. Nou mijn iphone heb ik nooit gezien hoor!

Dus hoe ver het ook is, ophalen als je het graag wilt. Liever 10 euro ofzo aan benzine kwijt, dan 90 euro aan oplichting. Tenzij je afspreekt om later te betalen.

upje

up

?

wat zeggen je ouders ervan? 90 euro is niet niets

ja je moet gewoon ophalen, zo niet niet doen! het is veel te riskant voor zoveel geld.

nee dat klopt, maar mijn vader snapt het allemaal niet helemaal van marktplaats, hij vertrouwt iedereen, haha, en mijn moeder is niet thuis, ik heb bedenktijd gevraagd dus morgen overleg ik ook met haar, als zal zij wel zeggen ; beter van niet. maar het is mijn eigen geld, haha, en haar mening heb ik eerlijk gezegd niet zoveel want zij zegt altijd ; beter van niet. haha, ze vind alle nieuwe dingen beetje nutteloos.
xx

-