Ipod updaten, hoe?

Hoi,

Ik weet echt helemaal niks op het gebied van smartphones/ipods en weetikveelwat.
Maar ik heb sinds mei 2011 een Ipod, nu heb ik die nog nooit geupdated. Maar elke keer als ik een App wil downloaden, komt er ‘‘dit programma vereist ios5’’. Oke, nu weet ik wel wat dat betekend. Maar ik heb geen idee hoe ik het moet doen.

Mijn vragen:

1. Hoe update ik 'm?
  2. Ben ik dan alles kwijt? (Foto’s, muziek, apps?)

Ik hoop dat iemand antwoord.

Alvast bedankt (:

ga naar instellingen, dan naar algemeen en dan naar software update.
Pas op je batterij moet een bepaald procent batterij hebben, heeft ie dat niet doe hem dan in de oplader. Heb je je ipod gejailbreakt werkt het niet. Jailbreak is illegaal dus vandaar. Maar als je geen verstand heb zal je ipod wel niet gejailbreakt zijn xD

en je bent dan niet alles kwijt… alles blijft er gewoon opstaan :wink:

Haha, nee hij is inderdaad niet gejailbreaked. Maar ik denk dat mijn ipod versie nog ouder is ofzo, want als ik naar ‘‘algemeen’’ ga staat de optie software update er niet eens tussen haha.

Dit komt er alleen:

Dat is best raar, er is ook een mogelijkheid om het via je pc te doen … alleen weet ik dat niet uit mijn hoofd ;p
Maar welke iPod versie heb je?

bij mij staat het idd onder info…
best raar?!

Ik heb de ipod touch 4, als dat is wat je bedoelt haha.

Ja dat bedoelde ik , ik heb die ook gewoon… Heel raar?

Mmm, als ik hem nu aansluit op Itunes komt er te staan dat er een update voor ios 6.1.3 is? Ik denk dat dat de update is die ik bedoel, ik ben alleen bang dat ik alles kwijt raak…

Ja klopt dat is de goede. Als het goed is hoor je niks kwijt te raken. En anders stat alles nog in itunes en icloud

Er komt namelijk een melding met:

Als u het Ios bijwerkt naar 6.1.3, worden alle apps en media, inclusief itunes-store aankopen op uw ipod touch gewist.

Nouja, ik ben het maar gewoon aan het proberen, ik zie het wel!

Bedankt voor je info en hulp!

Oke , ik hoop dan mar dat het goed gaat!

Ik ook haha, ik zou het hier wel posten als het gelukt/mislukt is.

In ieder geval; bedankt!

Okeee :slightly_smiling_face:

Jeaah, super het is helemaal gelukt! Alleen ben ik wel al m’n apps en muziek kwijt haha!

Goedzooo! Mooi! :slightly_smiling_face: naja dat kun je er wel weer opnieuwr opzetten! :slightly_smiling_face:

Het is helemaal gelukt hoor, ben er helemaal blij mee haha.
Alles staat er weer op.

(:

Mag voortaan in het algemene Apple topic! http://forum.girlscene.nl/forum/media-film-muziek/het-algemene-apple-topic-239809.0.html